Page 31 - 2023 01
P. 31

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Toyota GR86




























                                                                              Τα μπροστά καθίσματα έχουν τέλεια
               Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος και              πλευρική στήριξη, αλλά ο χώρος για τα
               περιέχει όλες τις πληροφορίες που θα χρειαστεί ο οδηγός.       γόνατα των πίσω είναι εξαιρετικά μικρός.
















                                                                               Το μεγάλο στροφόμετρο και η χρονομέ-
                                                                               τρηση γύρου κλέβει την παράσταση στα
                                                                               όργανα!
               Αγωνιστικό αλλά και high-                    ταχυτήτων του     του GR86. Αρχικά ο πίνακας οργάνων εί-
                                                              Το κιβώτιο
               tech το εσωτερικό του                         Toyota GR86      ναι  πλέον  πλήρως  ψηφιακός  κι  εμφανί-
                                                                              ζει ενδείξεις όπως δυνάμεις G, καμπύλη
                                                              έχει κοντή
               Toyota GR86                                    κλιμάκωση,      ισχύος και θερμοκρασία λαδιού, ενώ στο
                                                              με την έκτη
                 Μπαίνοντας  στο  εσωτερικό  του  μοντέ-      να είναι πιο    track mode εμφανίζει ένα shift light που
               λου  καταλαβαίνεις  από  την  πρώτη  στιγ-   μακριά, ούτως     προειδοποιεί τον οδηγό να αλλάξει ταχύ-
               μή ότι έχει άμεση συγγένεια με το GT86          ώστε να        τητα. Ταυτόχρονα η κεντρική οθόνη αφής
                                                              μειώνεται η
               που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη         κατανάλωση       απέκτησε ένα πιο γρήγορο λογισμικό και
               Subaru το 2012. Σίγουρα δεν μπορείς να         στο ταξίδι.     διαθέτει καλύτερα γραφικά, αλλά συνεχί-
               το χαρακτηρίσεις premium, αλλά ο συν-                          ζει να χρειάζεται καλώδιο για να αντικα-
               δυασμός  δέρματος,  πλαστικού  κι  αλκα-                       τοπτρίσει την οθόνη του κινητού, ενώ δεν
               ντάρα βγάζει ένα ιδιαίτερο αέρα που σε                         έχει  ούτε  σύστημα  πλοήγησης.  Τα  καθί-
               βάζει σε μια πιο «αθλητική» διάθεση. Βέ-                       σματα έχουν εξαιρετική πλευρική στήρι-

               βαια οι άνθρωποι της Toyota έχουν βά-                          ξη, αλλά τοποθετούν τον οδηγό πιο ψηλά
               λει το χεράκι τους σε κύρια σημεία, ανα-                       από το συνεπιβάτη, ενώ ο χειρισμός των
               βαθμίζοντας  το  τεχνολογικό  υπόβαθρο                         μοχλών των φλας είναι λίγο ιδιότροπος.
  S                                                                                                                      S

                                                   31 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-01-23 gia INTERNET.indd   31                                                          23/12/2022   3:29:23 µµ
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36