Page 32 - 2023 01
P. 32

n n n                             n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Toyota GR86



                                                                              εξαιρετικά γρήγορα του το αμάξωμα των
                                                                              1.278 κιλών (μεικτός βάρος 1.670), αλλά
                                                                              κρύβουν έντεχνα το επιπλέον βάρος του
                                                                              σε σχέση με το GT86. To 0-100 χλμ./ώρα
                                                                              έρχεται σε μόλις 6,6 δλ, με το πλαίσιο, του
                                                                              οποίου έχει αυξηθεί κατά 50% η ακαμψία,
                                                                              να διαχειρίζεται με μαεστρία τις δυνάμεις
                                                                              που του ασκούνται.

                                                                              Το Toyota GR86 θα κάνει

                                                                              όλα τα χατίρια του  οδηγού


                                                                                Με  το  DNA  του  να  έρχεται  κατευθείαν
                                                                              από τα βουνά της Ίαπωνίας, το Toyota GR86
                                                                              νιώθει σαν το σπίτι του όταν βρίσκεται σε
               Ο boxer           Ατμοσφαιρικός κινητήρας
               κινητήρας                                                      στενούς ελικοειδείς δρόμους, όπου μπορεί
               αποδίδει 235      με 235 ίππους και 250 Nm                     να ενώσει τις στροφές, είτε ακολουθώντας
               ίππους και                                                     αγωνιστικές  γραμμές,  είτε  ανοίγοντας  τη
               250 Nm ροπή.      ροπής για το Toyota GR86
               Η αύξηση της                                                   γωνία της ουράς του. Οι 18αρες προαιρε-
               ισχύος και          Βέβαια όταν ο ατμοσφαιρικός κινητήρας  τικές ζάντες με τα ελαστικά Michelin Pilot
               το χαμηλό         των 2,4 λίτρων πάρει μπροστά και πιάσει  Sport 4 είναι η καλύτερη επιλογή που μπο-
               κέντρο            την  κατάλληλη  θερμοκρασία,  όπου  μπο- ρεί να κάνει ο εν δυνάμει ιδιοκτήτης του
               βάρους
               του GR86          ρούν να ξεδιπλωθούν πλήρως οι αρετές  μοντέλου,  αφού  προσφέρουν  εξαιρετικά
               αποτελούν         του, όλα τα άλλα περνάνε σε δεύτερη μοί- περιθώρια πρόσφυσης κι απογειώνουν τις
               πολύ καλό         ρα. Το νέο υπερκυβισμένο μοτέρ δεν έχει  δυνατότητες του Ίάπωνα. Δυστυχώς οι αυ-
               συνδυασμό.
                                 καμία σχέση με το «αδιάφορο» 2λίτρο που  στηροί περιορισμοί στο τομέα των ρύπων
                                 φόραγε το προγενέστερο μοντέλο. Οι 235  έχει  «φιμώσει»  την  εξάτμιση,  με  τον  ήχο
                                 ίπποι και τα 250Nm ροπής, που έρχονται  της να είναι ουσιαστικά ανύπαρκτος και να

                                 από  τις  3.700  στροφές,  όχι  μόνο  κινούν  μην ταιριάζει με τη δυναμική συμπεριφο-

























                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 32




          #e-agora-themata-01-23 gia INTERNET.indd   32                                                          23/12/2022   3:29:28 µµ
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37