Page 27 - 06_2023
P. 27

n ΤEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ Audi: Eξουσιοδοτημένο vs Μη εξουσιοδοτημένο



                      ΕΠΕΞΉΓΉΣΉ ΤΟΥ ΚΑΘΕ
                       ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ:


                  Χρόνος  Κλεισίματος  Ραντε-
                βού: Αξιολογούμε την ευκολία με
                την οποία κλείσαμε τηλεφωνικά το
                προγραμματισμένο  ραντεβού  (αν
                δηλαδή μας έδωσαν κοντινή ή μα-
                κρινή ημερομηνία service).
                  Στην πράξη: Τα service κλειστή-
                κανε  μέσα  στο  χρονικό  όριο  που
                θεωρούμε  πώς  είναι  Ok,  δηλαδή
                την μία εβδομάδα.

                  Πιστοποιητικό  Ελέγχου:  Με-
                τά το πέρας του service, το συνερ-
                γείο είναι υποχρεωμένο να μας δώσει έντυπο με         Χρόνος που μας αφιέρωσε ο μηχανικός: Ελέγ-
                τα σημεία ελέγχου που πραγματοποίησε. Ετσι ξέ- χουμε πόσο ασχολήθηκε ο μηχανικός να μας εξη-
                ρει ο καταναλωτής τι ελέγχθηκε στη διάρκεια του  γήσει τι διαπίστωσαν κατά τη διάρκεια του service
                service.                                             και των ελέγχων.
                  Στην πράξη: Κανένα από τα 2 συνεργεία δεν μας       Στην πράξη: Και στα 2 συνεργεία ο χρόνος του
                έδωσε πιστοποιητικό με τα σημεία που έλεγξε          μηχανικού ήταν επαρκής για να μας περιγράψει

                  Αναφορά  προβλημάτων:  Κατά  την  διάρκεια  την κατάσταση του οχήματος
                του service και εφόσον πραγματοποιήσουν τους          Απρόβλεπτη ταλαιπωρία: Πχ. Αν δεν θυμούνται
                ελέγχους που υπόσχονται, θα ανακαλύψουν κά- το ραντεβού που έχουμε κλείσει, αν μας «κλείνουν
                ποιες φθορές. (Για τις ανάγκες του service εμείς  μέσα» το αυτοκίνητο χωρίς λόγο, αν μας διώχνουν
                πηγαίνουμε αυτοκίνητα 10+ ετών που έχουν φθο- από το συνεργείο γιατί δεν έχουν που να μας βά-
                ρές). Θα πρέπει το συνεργείο να δώσει αναλυτι- λουν να περιμένουμε κτλ (η «Απρόβλεπτη ταλαι-
                κό έντυπο με τις ζημιές και το κόστος αντικατάστα- πωρία» έχει διπλό συντελεστή καθώς είναι βασι-
                σης τους.                                            κός λόγος απογοήτευσης του καταναλωτή από τη
                  Στην πράξη: Μας έδωσαν και τα 2 συνεργεία          μάρκα).
                  Χώρος αναμονής & Συνεργείο: Αξιολογούμε             Στην  πράξη:  Στο  εξουσιοδοτημένο  περιμέναμε
                αν υπήρχε χώρος αναμονής καθώς και αν ήταν  5,5 ώρες, ενώ αρχικά μας είχαν ενημερώσει για
                καθαρό  και  οργανωμένο  το  συνεργείο  που  επι- 2-2,5 ώρες
                σκεφτήκαμε.                                           Τηλεφωνική επικοινωνία μετά το Service:

                  Στην πράξη: Μόνο το εξουσιοδοτημένο είχε χώ- Ελέγχουμε αν μας κάλεσαν να μάθουν αν μεί-
                ρο αναμονής                                          ναμε ικανοποιημένοι και αν το αυτοκίνητο εί-

                  Test Drive:  Μετά  το  τέλος  των  εργασιών  του  ναι ΌΚ.
                service (ή της επισκευής), ελέγχουμε αν ο μηχανι-     Στην πράξη: Κανένα από τα 2 συνεργεία, δεν
                κός δοκίμασε το αυτοκίνητο πριν μας το παραδώσει. μας κάλεσε για να μάθει αν μείναμε ικανοποι-
                  Στην πράξη: Testdrive πραγματοποίησαν και οι 2  ημένοι  από  την  επίσκεψη  μας  στο  συνεργείο
                μετά την πραγματοποίηση του Service                  τους.
  S

                                                   27 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-06-23 internet.indd   27                                                               22/5/2023   4:25:38 µµ
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32