Page 31 - 06_2023
P. 31
n ΤEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ Hyundai - Peugeot
ΕΠΕΞΉΓΉΣΉ ΤΟΥ ΚΑΘΕ
ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ:
Χρόνος Κλεισίματος Ραντε-
βού: Αξιολογούμε την ευκολία με
την οποία κλείσαμε τηλεφωνικά το
προγραμματισμένο ραντεβού (αν
δηλαδή μας έδωσαν κοντινή ή μα-
κρινή ημερομηνία service).
Στην πράξη: Τα service κλειστή-
κανε μέσα στο χρονικό όριο που
θεωρούμε πώς είναι Ok, δηλαδή
την μία εβδομάδα.
Πιστοποιητικό Ελέγχου: Με-
τά το πέρας του service, το συνερ-
γείο είναι υποχρεωμένο να μας δώσει έντυπο με κός δοκίμασε το αυτοκίνητο πριν μας το παραδώσει.
τα σημεία ελέγχου που πραγματοποίησε. Ετσι ξέ- Στην πράξη: Test drive πραγματοποίησαν και οι
ρει ο καταναλωτής τι ελέγχθηκε στη διάρκεια του 2 μετά την πραγματοποίηση του Service
service. Χρόνος που μας αφιέρωσε ο μηχανικός:
Στην πράξη: Κανένα από τα 2 συνεργεία δεν μας Ελέγχουμε πόσο ασχολήθηκε ο μηχανικός να
έδωσε πιστοποιητικό με τα σημεία που έλεγξε μας εξηγήσει τι διαπίστωσαν κατά τη διάρκεια του
Αναφορά προβλημάτων: Κατά την διάρκεια service και των ελέγχων.
του service και εφόσον πραγματοποιήσουν τους Στην πράξη: Και στα 2 συνεργεία ο χρόνος του
ελέγχους που υπόσχονται, θα ανακαλύψουν κά- μηχανικού ήταν ανεπαρκής για να μας περιγράψει
ποιες φθορές. (Για τις ανάγκες του service εμείς την κατάσταση του οχήματος
πηγαίνουμε αυτοκίνητα 10+ ετών που έχουν φθο- Απρόβλεπτη ταλαιπωρία: Πχ. Αν δεν θυμού-
ρές). Θα πρέπει το συνεργείο να δώσει αναλυτικό νται το ραντεβού που έχουμε κλείσει, αν μας
έντυπο με τις ζημιές και το κόστος αντικατάστα- «κλείνουν μέσα» το αυτοκίνητο χωρίς λόγο, αν
σης τους. μας διώχνουν από το συνεργείο γιατί δεν έχουν
Στην πράξη: Χαρτί μας έδωσε μόνο η Hyundai, που να μας βάλουν να περιμένουμε κτλ (η «Απρό-
το οποίο ήταν χειρόγραφο χωρίς να αναφέρει τι- βλεπτη ταλαιπωρία» έχει διπλό συντελεστή κα-
μές κτλ θώς είναι βασικός λόγος απογοήτευσης του κατα-
Χώρος αναμονής & Συνεργείο: Αξιολογούμε ναλωτή από τη μάρκα).
αν υπήρχε χώρος αναμονής καθώς και αν ήταν Στην πράξη: Στην Hyundai περιμέναμε 4,5 ώρες,
καθαρό και οργανωμένο το συνεργείο που επι- ενώ αρχικά μας είχαν ενημερώσει για 2-2,5 ώρες
σκεφτήκαμε. Τηλεφωνική επικοινωνία μετά το Service:
Στην πράξη: Και τα 2 συνεργεία που επισκεφτή- Ελέγχουμε αν μας κάλεσαν να μάθουν αν μείνα-
καμε είχαν χώρους αναμονής ενώ ήταν και καλά με ικανοποιημένοι και αν το αυτοκίνητο είναι ΌΚ.
οργανωμένα. Στην πράξη: Καμία από τις δύο εταιρείες δεν μας
Test Drive: Μετά το τέλος των εργασιών του κάλεσε για να μάθει αν μείναμε ικανοποιημένοι
service (ή της επισκευής), ελέγχουμε αν ο μηχανι- από την επίσκεψη μας στο συνεργείο τους.
S
31 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-06-23 internet.indd 31 22/5/2023 4:25:40 µµ