Page 31 - 06_2023
P. 31

n ΤEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ Hyundai - Peugeot



                      ΕΠΕΞΉΓΉΣΉ ΤΟΥ ΚΑΘΕ
                       ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ:


                  Χρόνος  Κλεισίματος  Ραντε-
                βού: Αξιολογούμε την ευκολία με
                την οποία κλείσαμε τηλεφωνικά το
                προγραμματισμένο  ραντεβού  (αν
                δηλαδή μας έδωσαν κοντινή ή μα-
                κρινή ημερομηνία service).
                  Στην πράξη: Τα service κλειστή-
                κανε  μέσα  στο  χρονικό  όριο  που

                θεωρούμε πώς είναι Ok, δηλαδή
                την μία εβδομάδα.
                  Πιστοποιητικό  Ελέγχου:  Με-
                τά το πέρας του service, το συνερ-
                γείο είναι υποχρεωμένο να μας δώσει έντυπο με  κός δοκίμασε το αυτοκίνητο πριν μας το παραδώσει.
                τα σημεία ελέγχου που πραγματοποίησε. Ετσι ξέ-        Στην πράξη: Test drive πραγματοποίησαν και οι
                ρει ο καταναλωτής τι ελέγχθηκε στη διάρκεια του  2 μετά την πραγματοποίηση του Service
                service.                                              Χρόνος  που  μας  αφιέρωσε  ο  μηχανικός:
                  Στην πράξη: Κανένα από τα 2 συνεργεία δεν μας      Ελέγχουμε  πόσο  ασχολήθηκε  ο  μηχανικός  να
                έδωσε πιστοποιητικό με τα σημεία που έλεγξε          μας εξηγήσει τι διαπίστωσαν κατά τη διάρκεια του

                  Αναφορά  προβλημάτων:  Κατά  την  διάρκεια  service και των ελέγχων.
                του service και εφόσον πραγματοποιήσουν τους          Στην πράξη: Και στα 2 συνεργεία ο χρόνος του
                ελέγχους που υπόσχονται, θα ανακαλύψουν κά- μηχανικού ήταν ανεπαρκής για να μας περιγράψει
                ποιες φθορές. (Για τις ανάγκες του service εμείς  την κατάσταση του οχήματος
                πηγαίνουμε αυτοκίνητα 10+ ετών που έχουν φθο-         Απρόβλεπτη  ταλαιπωρία: Πχ. Αν δεν θυμού-
                ρές). Θα πρέπει το συνεργείο να δώσει αναλυτικό  νται  το  ραντεβού  που  έχουμε  κλείσει,  αν  μας
                έντυπο με τις ζημιές και το κόστος αντικατάστα-      «κλείνουν  μέσα»  το  αυτοκίνητο  χωρίς  λόγο,  αν
                σης τους.                                            μας διώχνουν από το συνεργείο γιατί δεν έχουν
                  Στην πράξη: Χαρτί μας έδωσε μόνο η Hyundai,        που να μας βάλουν να περιμένουμε κτλ (η «Απρό-
                το οποίο ήταν χειρόγραφο χωρίς να αναφέρει τι-       βλεπτη  ταλαιπωρία»  έχει  διπλό  συντελεστή  κα-
                μές κτλ                                              θώς είναι βασικός λόγος απογοήτευσης του κατα-
                  Χώρος αναμονής & Συνεργείο: Αξιολογούμε  ναλωτή από τη μάρκα).
                αν υπήρχε χώρος αναμονής καθώς και αν ήταν            Στην πράξη: Στην Hyundai περιμέναμε 4,5 ώρες,

                καθαρό και οργανωμένο το συνεργείο που επι- ενώ αρχικά μας είχαν ενημερώσει για 2-2,5 ώρες
                σκεφτήκαμε.                                           Τηλεφωνική  επικοινωνία  μετά  το  Service:
                  Στην πράξη: Και τα 2 συνεργεία που επισκεφτή-      Ελέγχουμε αν μας κάλεσαν να μάθουν αν μείνα-
                καμε είχαν χώρους αναμονής ενώ ήταν και καλά  με ικανοποιημένοι και αν το αυτοκίνητο είναι ΌΚ.
                οργανωμένα.                                           Στην πράξη: Καμία από τις δύο εταιρείες δεν μας
                  Test Drive:  Μετά  το  τέλος  των  εργασιών  του  κάλεσε για να μάθει αν μείναμε ικανοποιημένοι
                service (ή της επισκευής), ελέγχουμε αν ο μηχανι- από την επίσκεψη μας στο συνεργείο τους.
  S

                                                   31 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-06-23 internet.indd   31                                                               22/5/2023   4:25:40 µµ
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36