Page 43 - 03_2024
P. 43
n ΤEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ HYUNDAI vs TOYOTA
ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ
ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ:
Χρόνος κλεισίματος Ραντεβού:
Αξιολογούμε την ευκολία που κλεί-
σαμε τηλεφωνικά το προγραμματι-
σμένο ραντεβού και την διαθεσι-
μότητα που είχαν (αν δηλαδή μας
δώσανε κοντινή ή μακρινή ημερο-
μηνία Service.
Στην Πράξη: Και στις 2 περιπτώ-
σεις καταφέραμε να κλείσουμε
σχετικά εύκολα ραντεβού για να
κάνουμε service στα αυτοκίνητα.
Πιστοποιητικό Ελέγχου: Μετά το πέρας του Χρόνος μηχανικού: Ελέγχουμε πόσο ασχολή-
service, το συνεργείο είναι υποχρεωμένο να μας δώ- θηκε ο μηχανικός να μας εξηγήσει τι είδανε κατά
σει πιστοποιητικό με τα σημεία ελέγχου που πραγμα- την διάρκεια του Service και των ελέγχων.
τοποίησε. Έτσι ξέρει ο καταναλωτής τι ελέγχθηκε στην Στην Πράξη: Ίδιαίτερα ευγενικοί και επεξηγημα-
διάρκεια του Service. τικοί ήταν οι μηχανικοί και στις 2 περιπτώσεις.
Στην Πράξη: Στην Hyundai μας παρέδωσαν πι- Απρόβλεπτη ταλαιπωρία: Πχ. δεν θυμούνται το
στοποιητικό ελέγχου, ενώ στην Toyota όχι. ραντεβού που έχουμε κλείσει, μας «κλείνουν» το
Χαρτί με Ζημιές: Μέσα στην διάρκεια του αυτοκίνητο χωρίς λόγο μέσα, μας διώχνουν από το
service και εφόσον πραγματοποιήσουν τους ελέγ- συνεργείο γιατί δεν έχουν που να μας βάλουν να
χους που υπόσχονται, θα προκύψουν κάποιες περιμένουμε κτλ – η «Απρόβλεπτη ταλαιπωρία»
φθορές. Για τις ανάγκες του Service εμείς πηγαί- έχει διπλό συντελεστή καθώς είναι βασικός λόγος
νουμε αυτοκίνητα 10-12 ετών που έχουν φθορές. απογοήτευσης του καταναλωτή από τη μάρκα.
Θα πρέπει το συνεργείο να σας δώσει αναλυτικό Στην πράξη: Στην επίσκεψη μας στο εξουσιοδο-
χαρτί με ζημιές και κόστη αντικατάστασης τους. τημένο της Toyota δεν υπήρξε κάποια απρόβλε-
Στην πράξη: Και στις 2 περιπτώσεις μας παρέδω- πτη ταλαιπωρία, ενώ στα κεντρικά της Hyundai ο
σαν χαρτί προβλημάτων αλλά στην Hyundai δεν αναγνώστης και ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου ταλαι-
υπήρχε κοστολόγηση. πωρήθηκε με την αδικαιολόγητη χρονική διάρκεια
Χώρος αναμονής: Αξιολογούμε αν υπήρχε χώ- του service. Αφού μας ενημέρωσαν πως δεν μπο-
ρος αναμονής στο συνεργείο, αν ήταν καθαρό και ρούμε να παραμείνουμε στον χώρο, ενώ υπήρχε
οργανωμένο το συνεργείο που επισκεφτήκαμε. χώρος αναμονής, ουσιαστικά δέσμευσαν το αυτο-
Στην πράξη: Χώρος αναμονής υπήρχε και στα 2 κίνητο για 6,5 ώρες για ένα τυπικό service.
συνεργεία. Τηλεφωνική επικοινωνία μετά το Service:
Test Drive: Μετά το τέλος των εργασιών του Ελέγχουμε αν μας καλέσανε να μάθουν αν μείνα-
Service (ή της επισκευής), ελέγχουμε αν ο μηχανι- με ικανοποιημένοι και αν το αυτοκίνητο είναι ok.
κός δοκίμασε το αυτοκίνητο πριν μας το παραδώσει. Στην Πράξη: Σε καμία από τις 2 περιπτώσεις, δεν
Στην πράξη: Και στις 2 περιπτώσεις πραγματο- επικοινώνησαν, ώστε να μάθουν αν μείναμε ικα-
ποιήθηκε test drive με τα αυτοκίνητα. νοποιημένοι.
S
43 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
43
#e-agora-themata_03_2024 internet.indd 43 29/2/2024 8:10:01 µµ