Page 43 - 03_2024
P. 43

n ΤEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ HYUNDAI vs TOYOTA



                       ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ
                        ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ:


                  Χρόνος κλεισίματος Ραντεβού:
                Αξιολογούμε την ευκολία που κλεί-
                σαμε τηλεφωνικά το προγραμματι-
                σμένο  ραντεβού  και  την  διαθεσι-
                μότητα που είχαν (αν δηλαδή μας

                δώσανε κοντινή ή μακρινή ημερο-
                μηνία Service.
                  Στην Πράξη: Και στις 2 περιπτώ-
                σεις  καταφέραμε  να  κλείσουμε
                σχετικά  εύκολα  ραντεβού  για  να
                κάνουμε service στα αυτοκίνητα.
                  Πιστοποιητικό  Ελέγχου:  Μετά  το  πέρας  του        Χρόνος μηχανικού: Ελέγχουμε πόσο ασχολή-

                service, το συνεργείο είναι υποχρεωμένο να μας δώ-   θηκε ο μηχανικός να μας εξηγήσει τι είδανε κατά
                σει πιστοποιητικό με τα σημεία ελέγχου που πραγμα-   την διάρκεια του Service και των ελέγχων.
                τοποίησε. Έτσι ξέρει ο καταναλωτής τι ελέγχθηκε στην   Στην Πράξη: Ίδιαίτερα ευγενικοί και επεξηγημα-
                διάρκεια του Service.                                τικοί ήταν οι μηχανικοί και στις 2 περιπτώσεις.
                  Στην Πράξη: Στην Hyundai μας παρέδωσαν πι-           Απρόβλεπτη ταλαιπωρία: Πχ. δεν θυμούνται το
                στοποιητικό ελέγχου, ενώ στην Toyota όχι.            ραντεβού που έχουμε κλείσει, μας «κλείνουν» το
                  Χαρτί  με  Ζημιές:  Μέσα  στην  διάρκεια  του      αυτοκίνητο χωρίς λόγο μέσα, μας διώχνουν από το
                service και εφόσον πραγματοποιήσουν τους ελέγ-       συνεργείο γιατί δεν έχουν που να μας βάλουν να
                χους  που  υπόσχονται,  θα  προκύψουν  κάποιες       περιμένουμε  κτλ  –  η  «Απρόβλεπτη  ταλαιπωρία»
                φθορές. Για τις ανάγκες του Service εμείς πηγαί-     έχει διπλό συντελεστή καθώς είναι βασικός λόγος
                νουμε αυτοκίνητα 10-12 ετών που έχουν φθορές.        απογοήτευσης του καταναλωτή από τη μάρκα.

                Θα πρέπει το συνεργείο να σας δώσει αναλυτικό          Στην πράξη: Στην επίσκεψη μας στο εξουσιοδο-
                χαρτί με ζημιές και κόστη αντικατάστασης τους.       τημένο της Toyota δεν υπήρξε κάποια απρόβλε-
                  Στην πράξη: Και στις 2 περιπτώσεις μας παρέδω-     πτη ταλαιπωρία, ενώ στα κεντρικά της Hyundai ο
                σαν χαρτί προβλημάτων αλλά στην Hyundai δεν          αναγνώστης και ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου ταλαι-
                υπήρχε κοστολόγηση.                                  πωρήθηκε με την αδικαιολόγητη χρονική διάρκεια
                  Χώρος αναμονής: Αξιολογούμε αν υπήρχε χώ-          του service. Αφού μας ενημέρωσαν πως δεν μπο-
                ρος αναμονής στο συνεργείο, αν ήταν καθαρό και       ρούμε να παραμείνουμε στον χώρο, ενώ υπήρχε
                οργανωμένο το συνεργείο που επισκεφτήκαμε.           χώρος αναμονής, ουσιαστικά δέσμευσαν το αυτο-

                  Στην πράξη: Χώρος αναμονής υπήρχε και στα 2        κίνητο για 6,5 ώρες για ένα τυπικό service.
                συνεργεία.                                             Τηλεφωνική  επικοινωνία  μετά  το  Service:
                  Test  Drive:  Μετά  το  τέλος  των  εργασιών  του  Ελέγχουμε αν μας καλέσανε να μάθουν αν μείνα-

                Service (ή της επισκευής), ελέγχουμε αν ο μηχανι- με ικανοποιημένοι και αν το αυτοκίνητο είναι ok.
                κός δοκίμασε το αυτοκίνητο πριν μας το παραδώσει.      Στην Πράξη: Σε καμία από τις 2 περιπτώσεις, δεν
                  Στην πράξη: Και στις 2 περιπτώσεις πραγματο- επικοινώνησαν, ώστε να μάθουν αν μείναμε ικα-
                ποιήθηκε test drive με τα αυτοκίνητα.                νοποιημένοι.
  S

                                                   43 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
                                                   43



          #e-agora-themata_03_2024 internet.indd   43                                                             29/2/2024   8:10:01 µµ
   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48