Page 48 - 03_2024
P. 48
n n n n ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
n n n
BMW X1 vs Mercedes GLA
O εμπρός πρόβολος ξεχωρίζει
για τα ψηλά τοποθετημένα φωτιστικά
σώματα και τα κάθετα φώτα ημέρας,
με το τονισμένο καπό να δημιουργεί
μια πιο επιθετική εικόνα.
Ξεχωρίζουν το σύστημα
BMW CurvedDisplay και
τα υλικά υψηλής ποιότητας
στην καμπίνα της X1.
Φρενάρει πιο δυνατά 5 GLA
(1-3)
Παρότι η βασική BMW X1 έχει αεριζό-
μενους δίσκους και στους 4 τροχούς (η
Mercedes GLA μόνο μπροστά με απλούς
Σχεδιαστική εσάνς από το hatchback Yaris, με δανεισμένα
στοιχεία από το C-HR και RAV4. δίσκους πίσω) και το μοντέλο δοκιμής
«πατούσε» σε τροχούς 20 ιντσών με ελα-
στικά 245/45, «κοκαλώνει» από τα 100
χλμ./ώρα σε 38,6 μ.
Η χωρητικό- φρενάρισμα και όταν ο οδηγός σηκώνει το Την ίδια ώρα η Mercedes GLA που δοκι-
τητα του πόδι από το γκάζι. Η ουσία είναι η διατήρη- μάσαμε «πατούσε» σε τροχούς 19 ιντσών
χώρου
αποσκευών ση της μέσης κατανάλωσης γύρω στα 8,0 με ελαστικα 235/50 και για την ίδια δια-
αυξήθηκε λτ./100 χλμ. (περίπου 14 ευρώ/100 χλμ.), δικασία φρεναρίσματος πανικού χρειά-
κατά 35 λίτρα ενώ στην πόλη πέφτει κάτω από 9 λτ./100 ζεται 1,5 μέτρο λιγότερο (37,1 μέτρα).
σε σχέση με Και τα δύο μοντέλα είχαν «πράσινα»
τη 2η γενιά, χλμ.. και παράλληλα έχει ελεύθερη είσο-
φτάνοντας τα δο στον πράσινο δακτύλιο, αφού έχει χα- ContinentalEcoContact 6. Το δυνατό φρε-
540 σε 5θεσια ρακτηρισμό «υβριδικό» στην άδεια (εκπο- νάρισμα δίνει ακόμα έναν πόντο στην
διάταξη.
μπές CO2 152 γρ./χλμ.). Και στο ταξίδι η Mercedes GLA.
GLA 200 είναι οικονομικότερη, αφού με
100 χλμ./ώρα καίει 5,1 λτ./100 χλμ.. Η δι- Πιο ευρύχωρη η X1 (2-3)
αφορά στο κόστος κίνησης υπέρ της ήπια Χωροταξικό πλεονέκτημα στην Χ1 δί-
υβριδική Mercedes GLA 200 είναι αισθη- νει τόσο η πιο ευρύχωρη και φαρδύτερη
τή και το πολυτελές μοντέλο ισοφαρίζει! καμπίνα (+3,5 εκατ. για τα γόνατα των πί-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 48
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 48
#e-agora-themata_03_2024 internet.indd 48 29/2/2024 8:10:10 µµ