Page 47 - 03_2024
P. 47
n ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
BMW X1 vs Mercedes GLA
Στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζει η μεγάλη πολυγωνική
μάσκα και ο τονισμένος προφυλακτήρας
Παρά την απουσία ήπια υβριδικής τεχνο-
λογίας και κάποιες ελλείψεις στον εξοπλι-
σμό άνεσης, η διαφορά τιμής είναι σημα-
ντική και η X1 ανοίγει το σκορ.
Καίει λιγότερο η ήπια υβρι-
δική GLA (1-2)
Η BMW X1 έχει μέση κατανάλωση 9,5
λτ./100 χλμ. κάτι που σε χρήμα αντιστοι-
χεί σε περίπου 17 ευρώ/100 χλμ. (μέση τι-
Η καλή
μή αμόλυβδης 1,8 ευρώ/λτ.). Mέσα στην ηχομόνωση 163 ίππους, αλλά πλέον συνεργάζεται με
πόλη (όπου κάνουμε το 80% των χιλιο- αφήνει εκτός ένα 48-βολτο ήπια υβριδικό σύνολο που
μέτρων) η μέση κατανάλωση της BMW ανεπιθύ- βάζει στο παρασκήνιο και ένα ηλεκτρο-
μητους
X1 ανεβαίνει περισσότερο και φτάνει στα θορύβους μοτέρ 10 kW (13,6 ίπποι) με 150 Nm ρο-
10.7 λτ./100 χλμ.. Ωστόσο στο ταξίδι με (αεροδυ- πής. Το EQ Boost, όπως ονομάζεται η κατά
100 χλμ./ώρα, η κορυφαία αεροδυναμική ναμικούς και Mercedesmild-hybrid φιλοσοφία, επιτρέ-
(συντελεστής οπισθέλκουσας 0,26) βοηθά μη) ακόμα και πει στο θερμικό μοτέρ να σβήνει εντελώς
στο ανώτατο
την X1 στην επίτευξη 5,5 λτ./100 χλμ.. Ό χιλιομετρικό και το αυτοκίνητο να κυλάει ελεύθερα
γνωστός turbo τετρακύλινδρος βενζινοκι- όριο των όταν το επιτρέπουν οι συνθήκες, ενώ στο
νητήρας των 1.332 κυβικών, που κινεί τη εθνικών οδών. Start/Stop λειτουργεί εξαιρετικά. Φυσικά
S Mercedes GLA 200, συνεχίζει να αποδίδει υπάρχει και ανάκτηση ενέργειας, από το S
47 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata_03_2024 internet.indd 47 29/2/2024 8:10:06 µµ