Page 89 - 12_2024
P. 89

n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai i10 N-Line 79 PS











































               πίσω επιβατών στην κατηγορία, ο οποίος εί-    Ο 1,2 λίτρων     μένο  μοτέρ  προσφέρεται  με  χειροκίνητο
                                                              κινητήρας
               ναι 10,2 εκατοστά. Ό χώρος για τα κεφάλια      αποδίδει 79     κιβώτιο 5 ταχυτήτων αλλά και με αυτόματο
               τους είναι 3,3 εκατοστά, ενώ το πλάτος του       ίππους.       (αυτοματοποιημένο μηχανικό το ονομάζει
               πίσω καθίσματος μετρά 1,3 μέτρα, επίσης ο                      η εταιρεία) επίσης 5 σχέσεων, η έκδοση
               μεγαλύτερος αριθμός της κλάσης. Ως εκ τού-                     N-Line είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με το
               του, στο κορεάτικο mini θα ταξιδέψουν άνετα                    χειροκίνητο σασμάν, προφανώς λόγω του
               4 ενήλικες επιβάτες και 1 παιδί, με τον «αέ-                   sport «χαρακτήρα» του οχήματος.
               ρα» στις πίσω θέσεις να είναι επαρκής ακόμα                      Όντας ατμοσφαιρικό πολυβάλβιδο, το μο-

               και για άτομα με ύψος 1,82 μέτρα.                              τέρ αποδίδει τη μέγιστη ισχύ του στις υψη-
                 Το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 252                        λές στροφές (6.000 σ.α.λ), με τη ροπή των
               λίτρα  και  κυμαίνεται  στον  μέσο  όρο  της                   115  Nm  να  εμφανίζεται  στις  4.200  σ.α.λ.
               κατηγορίας.                                                    Μπορεί τα νούμερα να ακούγονται μικρά για
                                                                              τα δεδομένα των μεγαλύτερων (και βαρύ-
               Ο κινητήρας των 79 ίππων                                       τερων) οχημάτων, όμως σε ένα αυτοκίνητο

               είναι «ζωντανός» και καίει                                     με βάρος ελάχιστα πάνω από 1 τόνο (1.045

               5,9 λτ/100 χλμ                                                 κιλά, με τις πιο απλές εκδόσεις να πέφτουν
                                                                              μέχρι και στα 945 κιλά) ο κινητήρας εμφανί-

                 Κάτω από το καπό του Hyundai i10που                          ζεται «ζωηρός», με τη ροπή να είναι παρα-
               δοκιμάζουμε  βρίσκεται  ο  ατμοσφαιρικός                       πάνω από επαρκής για τις συνθήκες της κα-
               τετρακύλινδρος και 16βάλβιδος βενζινο-                         θημερινότητας. Ακόμα και εκτός πόλης σε
               κινητήρας 1,2 λίτρων, ο οποίος πλέον απο-                      πιο ανοιχτό δρόμο, το μοτέρ θα επιταχύνει
               δίδει 79 άλογα. Παρόλο που το συγκεκρι-                        απροβλημάτιστα το i10, με επιπλέον αρωγό
  S                                                                                                                      S

                                                   89 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata_12_2024 internet new.indd   89                                                        10/12/2024   2:30:36 µµ
   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94