Page 90 - 12_2024
P. 90
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai i10 N-Line 79 PS
Το i10 N Line την κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων. ορίζοντας τις κλίσεις του αμαξώματος και
έχει πολύ Για το 0-100 χλμ/ώρα η εταιρεία ανα- εμπνέοντας αυτοπεποίθηση στον οδηγό.
καλή ποιότητα
κύλισης. φέρει 13,2 δευτερόλεπτα, γεγονός που Παρόλα αυτά δεν θα κουράσει τον οδηγό
επιβεβαιώσαμε και εμείς στις μετρήσεις και τους επιβάτες στην καθημερινότητα,
μας. Όπως είναι αναμενόμενο, ο συγκε- αφού οι κακοτεχνίες του δρόμου απορρο-
κριμένος κινητήρας εστιάζει στην οικονο- φώνται σωστά.
μία καυσίμου στις καθημερινές μετακινή- Όι μικρές διαστάσεις σε συνδυασμό με τον
σεις και όχι στις επιδόσεις. Σύμφωνα με μικρό κύκλο στροφής (10 μέτρα) δημιουρ-
τη Hyundai, το i10 N-Line με τα 79 άλογα γούν την ιδανική συνταγή για να τρυπώνεις
καίει 5,5 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο, με το απροβλημάτιστα ακόμα και στα μικρότερα
πρότυπο WLTP. Κατά τη διάρκεια της δοκι- στενά στο κέντρο της πόλης, κάτι που σε κά-
μής μας, σε normal συνθήκες οδήγησης νει να εκτιμήσεις ακόμα περισσότερο το λιλι-
είδαμε μεταξύ 5,5 και 5,9 λτ/100 χλμ. πούτειο μοντέλο. Η camera οπισθοπορείας
(standard από τη βασική έκδοση) διευκολύ-
Παρά το μέγεθός του, εί- νει επιπλέον την διαδικασία στάθμευσης, ει-
ναι στιβαρό στο δρόμο, με δικά σε θέσεις περιορισμένου μήκους όπου
σπορτίφ συμπεριφορά –όντας συνηθισμένος σε μεγαλύτερα οχή-
ματα- στοιχημάτιζες πως δεν χωράς.
Από τα πρώτα μέτρα που θα οδηγήσεις το Βγαίνοντας έξω από τον αστικό ιστό, το
Hyundai i10 N-Line διαπιστώνεις πως η δυ- σφιχτό setup της ανάρτησης γίνεται προ-
ναμική εμφάνιση του αυτοκινήτου υποστη- κλητικό, ωθώντας σε να κινηθείς με σβέλ-
ρίζεται από τη συμπεριφορά του στο δρόμο. τους ρυθμούς σε στριφτερές διαδρομές, δη-
Η ανάρτηση είναι ευχάριστα πιο σφι- μιουργώντας χαμόγελο στο πρόσωπό σου.
κτή σε σχέση με την απλή έκδοση, περι- Το χαμηλό βάρος είναι ευχάριστα αντιληπτό
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 90
#e-agora-themata_12_2024 internet new.indd 90 10/12/2024 2:30:39 µµ