Page 43 - 03_2025
P. 43

n ΣΎΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
                  Citroen C5 Aircross 1,2 Hybrid 136 e-DCS6 vs Skoda Kodiaq 1,5 TSI mHEV 150 PS DSG7

               πόλη αυτό σημαίνει κέρδος σχεδόν 800 ευ-
               ρώ το χρόνο υπέρ του C5 Aircross. Μόνο
               στο ταξίδι με 100 χλμ./ώρα και την τάση του
               κινητήρα να δουλεύει με 2 κυλίνδρους το
               Kodiaq είναι λίγο πιο οικονομικό σε κατα-
               νάλωση (5,8 αντί 6,2 λτ./100 χλμ.).


               Πιο γρήγορο το C5 Aircross,
               φρενάρει πιο δυνατά Kodiaq

               (4-1)


                 Το  ήπια  υβριδικό  σύστημα  του  C5
               Aircross έχει ως βάση τον 1,2 λτ. 3κύλιν-
               δρο turbo κινητήρα και αποδίδει 136 άλο-
               γα με 230 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Το
               ήπια υβριδικό Skoda Kodiaq έχει ως βά-
               ση τον 4κύλινδρο, 1,5 turbo κινητήρα και
               αποδίδει 150 ίππους με 250 Nm ροπής.

               Από τις μετρήσεις μας προκύπτει πως το
               ελαφρύτερο  και  με  καλύτερο  τράβηγμα
               χαμηλά C5 Aircross προσπερνάει πιο γρή-
               γορα,  αφού  για  την  επιτάχυνση  80-120
               χλμ./ώρα  θέλει  6,5  δλ.,  όταν  το  Kodiaq
               απαιτεί 8,0 δλ. Για την επιτάχυνση 60-100
               χλμ./ώρα  το  γαλλικό  μοντέλο  θέλει  5,2
               δλ. με το τσέχικο θηρίο να είναι μισό δλ.
               αργότερο. 0,1 δλ. διαφορά υπέρ του C5                          Περνά με περισσότερη άνεση
               Aircross και στο 0-100 (9,8 έναντι 9,9 δλ.)                    πάνω από τις κακοτοπιές το

               με το Kodiaq όμως να έχει μεγαλύτερη τε-
               λική ταχύτητα (207 έναντι 200 χλμ./ώρα).                       C5 Aircross (5-1)
               Τι γίνεται όμως με το φρενάρισμα; Και τα                         Παρότι το Skoda Kodiaq «κάθεται» σχετι-
               δύο μοντέλα διαθέτουν αεριζόμενους δί-                         κά ψηλά (189χλστ. η απόσταση από το έδα-
               σκους μπροστά και δίσκους πίσω. Την επί-                       φος) και δεν έχει πρόβλημα με τις κακοτο-
               δοση του Kodiaq στο φρενάρισμα πανικού                         πιές, το C5 Aircross έχει και εδώ το πάνω
               που θα τη ζήλευε και ένα σπορ αυτοκίνη-                        χέρι. Το οικογενειακό SUV της Citroen έχει
               το. Για την ακρίβεια, με το Kodiaq το «κοκ-                    το ρεκόρ της κατηγορίας του και μια από

               κάλωμα» από τα 100 χλμ./ώρα γίνεται σε                         τις μεγαλύτερες τιμές γενικότερα, με 230
               34,5 μέτρα (!), ενώ με το C5 Aircross σε                       χλστ. απόστασης από το έδαφος. Επιπλέον
               37,4  μέτρα.  Από  έναν  πόντο  κερδίζει  το                   προσφέρει  το  εξελιγμένο  σύστημα  ελέγ-
               κάθε μοντέλο με το σκορ να γίνεται 4-1                         χου  πρόσφυσης  Grip  Control  (με  ειδικά

  S            υπέρ του C5 Aircross.                                          προγράμματα για χιόνι, χώμα, άμμο κτλ).    S

                                                   43 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
                                                  43



          #e-agora-themata_03_2025 internet.indd   43                                                             4/3/2025   12:26:42 µµ
   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48