Page 38 - 03_2025
P. 38
n n n n ΣΎΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
Citroen C5 Aircross 1,2 Hybrid 136 e-DCS6 vs Skoda Kodiaq 1,5 TSI mHEV 150 PS DSG7
«Εξάρα» και νίκη για C5 Aircross
απέναντι στο μεγαλύτερο Kodiaq
Το C5 Aircross μπορεί και κινείται λίγο ηλεκτρικά για αυτό θέλει έως και 800 ευρώ
λιγότερα το χρόνο για βενζίνες. Aνετο σε χώρους και με το μεγαλύτερο πορτ-
μπαγκάζ της αγοράς το Kodiaq (910 λτ.), δεν υστερεί το C5 Aircross παρότι είναι
μια κατηγορία αμαξώματος «κάτω». 4 χιλιάρικα πιο ακριβό το Kodiaq με ανάλογο
εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας με το C5 Aircross. Στάνταρ ανάρτηση-μαγικό χαλί
το C5 Aircross, που «κάθεται» στα 23 εκατοστά από το έδαφος
To Citroen C5 Aircross 1,2 όμως είναι εντελώς νέο και κυρίως έχει
Hybrid 136 e-DCS6 απένα- premium βλέψεις, κάτι που αποτυπώνεται
ντι στο Skoda Kodiaq 1,5 TSI και στην τιμή του: Η βασική βενζινοκίνητη
έκδοση με τον ήπια υβριδικό 1,5 TSI κινη-
mHEV 150 PS DSG7 τήρων των 150 ίππων και το στάνταρ αυ-
Eκ πρώτης όψεως μπορεί να μην το δεί- τόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7
χνει (μιας και σχεδιαστικά αποτελεί εξέλι- (χωρίς χειροκίνητο κιβώτιο σε όλες τους τις
ξη του προηγούμενου), το Skoda Kodiaq εκδόσεις) είναι διαθέσιμη από 38.300 ευρώ S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 38
#e-agora-themata_03_2025 internet.indd 38 4/3/2025 12:26:38 µµ