Page 91 - 03_2025
P. 91
n ΔΟΚΙΜΗ Honda Civic Type R FL5
Επιλογέας
ταχυτήτων
για σεμινάριο:
Οι διαδρομές
είναι εκπλη-
κτικά κοντές
και νιώθεις
το χέρι σου
ένα με το
εσωτερικό του
σασμάν.
Το ταμπελάκι
με τον
αύξοντα
αριθμό
παραγωγής
του Civic
Type R
βρίσκεται σε
περίοπτη θέση
στο ταμπλό.
μίζει τα παραδοσιακά στρογγυλά καντράν, υπάρχουν δύο ποτηροθήκες. Ό «αέρας»
είτε παραπέμπει στον πίνακα οργάνων του για τα κεφάλια και τα γόνατα των πίσω επι-
Honda S2000, έχοντας μια ευμεγέθη οριζό- βατών είναι πλουσιοπάροχος, και η χωρη-
ντια μπάρα για στροφόμετρο, κάτω από την τικότητα του πορτ-μπαγκάζ είναι 410 λίτρα.
οποία υπάρχουν μεγάλες ενδείξεις για την
πίεση του turbo, την πίεση και τη θερμοκρα- Παλιός γνώριμος ο K20 hgfkhkgjhlkhkj
σία λαδιού, τη θερμοκρασία του ψυκτικού turbo κάτω από το καπό,
υγρού, καθώς και τη θερμοκρασία εισερχο- πλέον με 329 άλογα
μένου αέρα στην εισαγωγή του μοτέρ.
Η οθόνη του συστήματος infotainmentέ- Όμάδα που κερδίζει δεν αλλάζει λένε,
χει διάσταση 9 ίντσες. Η αλήθεια είναι πως και έτσι κάτω από το καπό του νέου Honda
δύσκολα θα γυρίσεις να την κοιτάξεις όταν Civic Type R βρίσκεται ένα μοτέρ που επί
οδηγείς το Civic Type R με τον τρόπο για 2 δεκαετίες γράφει ιστορία σε όλο τον
τον οποίον σχεδιάστηκε για να οδηγηθεί, πλανήτη. Ό λόγος φυσικά για τον δίλιτρο
όμως η θέση είναι βολική για τα μάτια του K20, που γνωρίσαμε στην ατμοσφαιρική
οδηγού χωρίς να ενοχλεί, ενώ μπορεί να του μορφή το 2001 στο Civic Type R EP3.
φανεί χρήσιμη αν έχεις ανοιχτό το χάρτη Το συγκεκριμένο μοτέρ έχει αποδείξει την
του συστήματος πλοήγησης, σαν ένα εί- αξία του τόσο στην Ευρώπη και στην Ία-
δους roadbook. πωνία, όσο και στην Αμερική, με πολλούς
Στα της ευρυχωρίας, το πίσω κάθισμα του βελτιωτές να τον κάνουν turbo για να ξε-
Honda Civic Type R έχει γίνει πλέον τετρα- ζουμίσουν μέχρι και το τελευταίο άλογο
θέσιο, αφού στο κέντρο του κάτω μέρους από αυτόν. Εργοστασιακά τον είδαμε ως
S S
91 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata_03_2025 internet.indd 91 4/3/2025 12:28:47 µµ