Page 93 - 03_2025
P. 93

n ΔΟΚΙΜΗ Honda Civic Type R FL5



               ση, τα Dual Axis εμπρός γόνατα που είναι
               εξελιγμένα για να μην «τραβά» δεξιά-αρι-
               στερά το εμπρός μέρος κατά την επιτάχυν-
               ση, τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω,
               το  άκαμπτο  πλαίσιο  και  το  μακρύ  μετα-
               ξόνιο, φαίνεται πως η συνταγή του Civic
               Type R FL5 θα είναι επιτυχημένη.
                 Ίσως η λέξη «επιτυχημένη» να είναι μι-
               κρή. Μόλις «φορέσεις» τα bucket καθί-

               σματα, δεθείς με την κόκκινη ζώνη και
               κουμπώσεις 1η σχέση στον αλουμινένιο
               επιλογέα-ποίημα και επιλέξεις τη ρύθμι-
               ση R+, που σφίγγει την ανάρτηση, βα-
               ραίνει το τιμόνι και αλλάζει την απόκρι-
               ση του κινητήρα, παίρνεις μέρος σε μια
               μυσταγωγία  που  δυστυχώς  λείπει  από
               την  πλειοψηφία  των  σημερινών  sport

               αυτοκινήτων.
                 Όι εξαιρετικά κοντές διαδρομές του επι-
               λογέα ταχυτήτων με την σκληρή αίσθηση         Οι τροχοί 19     σε σαφήνεια και αμεσότητα, και κατευθύ-
               κατά το κούμπωμα σε κάνουν να θες να          ιντσών είναι     νει το Honda ακριβώς στο σημείο που ση-
                                                              τυλιγμένοι
               αλλάζεις  σχέσεις  μόνο  και  μόνο  για  την   με ελαστικά     μαδεύεις.
               εμπειρία. Το μοτέρ είναι ελαστικό και γε-      διάστασης         Η  επιτάχυνση  επάνω  στην  κορυφή  της
               μάτο από χαμηλά, με το στροφάρισμά του         265/30/19.      στροφής  δεν  αποτελεί  πρόβλημα,  με  το
                                                              Οι εμπρός
               έως τον κόφτη των 7.000 στροφών να εί-       τετραπίστονες     διαφορικό να τραβά το «μούτρο» του Civic
               ναι εθιστικό, κάνοντάς σε να κάνεις «κω-        δαγκάνες       Type R προς τα μέσα, τον K20 να ουρλιά-
               πηλασία» ξανά και ξανά. Το σύστημα πέ-          έχουν την      ζει αυξάνοντας μανιωδώς χιλιόμετρα, εσέ-

               δησης  (τετραπίστονες  δαγκάνες  εμπρός      υπογραφή της      να να ανεβάζεις σχέση  στο σασμάν, μέχρι
                                                               Brembo.
               με την υπογραφή της Brembo) είναι ιδι-                         την  επόμενη  στροφή  όπου  θα  επαναλά-
               αίτερα  αποτελεσματικό  (μετρήσαμε  100-                       βεις ευλαβικά τη διαδικασία.
               0 χλμ/ώρα σε 35,9 μέτρα) και σου επιτρέ-                         Αξίζει να αναφέρουμε πως το όχημα κά-
               πουν να πέσεις στα φρένα όσο πιο αργά                          νει  και  αυτόματο  Rev  Matching,  προσο-
               γίνεται, λίγο πριν τη στροφή, όπου ξεκινά                      μοιώνοντας  την  τεχνική  «μύτη-τακούνι»,
               και η μαγεία.                                                  φέρνοντας τις στροφές του κινητήρα στο
                 Το μπλοκέ, με σύμμαχο τα ελαστικά διά-                       σωστό σημείο όταν κατεβάζεις ταχύτητα.
               στασης 265/30/19 σε κάθε γωνία του αυ-                         Για όποιον προτιμά να κάνει τη συγκεκρι-

               τοκινήτου εξασφαλίζει τεράστια μηχανική                        μένη διαδικασία μόνος του, υπάρχει η δυ-
               πρόσφυση, κάνοντάς σε να πιστεύεις πως                         νατότητα απενεργοποίησης.
               θα μπορούσες να στρίψεις με παραπάνω                             Συνολικά  η  αίσθηση  που  αποκομίζεις
               χλμ/ώρα στο καντράν, με τις κλίσεις να εί-                     από το αυτοκίνητο θα μπορούσε να χαρα-
               ναι  μηδενικές.  Το  τιμόνι  είναι  εξαιρετικό                 κτηριστεί  «αγνή»,  αντάξια  πιο  «αναλογι-
                                                                                                                         S

                                                   93 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata_03_2025 internet.indd   93                                                             4/3/2025   12:28:53 µµ
   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98