Page 92 - 03_2025
P. 92
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Honda Civic Type R FL5
Ο κινητήρας turbo το 2015 στο Type R FK2, και εδώ Πριν πάμε εκεί όμως, να αναφέρου-
με κωδικό βρίσκεται στη βερσιόν K20C1, που είναι με την κατανάλωση, κάτι που ίσως φαί-
K20C1
αποδίδει 329 και η ισχυρότερη όσον αφορά εργοστασι- νεται ύβρις για ένα σκληροπυρηνικό όχη-
άλογα, η ακά νούμερα, αποδίδοντας 329 άλογα και μα, όμως δυστυχώς παίζει πάντα το ρόλο
ισχυρότερη 420 Nm ροπής. της στη σημερινή εποχή. Όι μετρήσεις μας
εργοστασιακή
παραλλαγή Πιστό στη συνταγή των προηγούμενων έδειξαν 12 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο,
του Civic Type R και κόντρα στις παραδόσεις 13,5 λτ/100 χλμ στην πόλη και 8 λτ/100
φημισμένου του σήμερα, το νέο «CTR» παραμένει προ- χλμ στο ταξίδι, φυσικά με φειδώ στο γκά-
K20.
σθιοκίνητο, με τη δύναμη να περνά στους ζι και φυσιολογικούς ρυθμούς οδήγησης.
εμπρός τροχούς αποκλειστικά μέσω ενός
χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων 6 σχέ- Εθιστικός σε λειτουργία ο
σεων, με το διαφορικό να είναι μηχανικό κινητήρας, το πλαίσιο λα-
περιορισμένης ολίσθησης.
Η διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώ- τρεύει να στρίβει
νεται σε 5,9 δευτερόλεπτα, ενώ η επιτά- Πολλοί κάποτε γελούσαν στο άκουσμα
χυνση σταματά στα 275 χλμ/ώρα. Όι ρε- των λέξεων «δυνατό turbo προσθιοκίνη-
πρίζ 60-100 με 4η σχέση και 80-120 χλμ/ το». Τα Honda Type R (ανεξαρτήτως μο-
ώρα με 5η ολοκληρώνονται σε 3,9 και 4,8 ντέλου ή γενιάς) ωστόσο πάντα ήταν αυ-
δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Η ουσία του αυ- τοκίνητα που λάτρευαν να στρίβουν,
τοκινήτου ωστόσο είναι πίσω από «πεζά» επομένως η «μαγιά» υπάρχει ήδη. Αν σε
νούμερα, και κάνει την εμφάνισή της εκεί αυτό υπολογίσουμε το μπλοκέ διαφορικό,
που θα τελειώσουν οι στροφές. τη ρυθμιζόμενη κατά σκληρότητα ανάρτη-
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 92
#e-agora-themata_03_2025 internet.indd 92 4/3/2025 12:28:51 µµ