Page 28 - e-agora_THEMATA_11_2025
P. 28
n n n n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ταξόνιο 2.580 χλστ. — νούμερα που το Και το εσωτερικό ακολου-
φέρνουν πολύ κοντά σε ένα Defender 90 θεί την εικόνα «baby» Land
σε αποτύπωμα, αλλά με δικό του, ξεχω-
ριστό χαρακτήρα. Η Toyota επιμένει ότι η Cruiser
γεωμετρία εκτός δρόμου (γωνία προσέγ- Το εσωτερικό ακολουθεί την πεπατημέ-
γισης, απόσταση από το έδαφος, άρθρω- νη της Toyota: στιβαρά πλαστικά που δεν
ση) έχει ρυθμιστεί «όπως αρμόζει σε Land φοβούνται τη χρήση, παχύ επιλογέα ταχυ-
Cruiser», ενώ η ακτίνα στροφής ανακοι- τήτων και διακόπτες/πλήκτρα για τις βα-
νώνεται στα 5,5 μ., στοιχείο που υπόσχε- σικές λειτουργίες ώστε να μην ψάχνεσαι
ται ευελιξία σε πόλη και μονοπάτια.
σε μενού όταν τα πράγματα σοβαρεύουν.
Κάτω από το καπό βρίσκεται Μπροστά στον οδηγό υπάρχει ψηφιακός
ο 2TR-FE με 6άρι αυτόματο πίνακας οργάνων, στο κέντρο μια φαρ-
διά οθόνη infotainment και ανεξάρτητα
και part-time τετρακίνηση. χειριστήρια κλιματισμού. Η δεύτερη σει-
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο 2TR-FE, ρά δείχνει «σφιχτή» σε εικόνες και μένει
τετρακύλινδρος 2,7 λίτρων με 161 ίππους να φανεί αν θα διαθέτει διαμήκη ρύθμιση.
(120 kW) και 181 lb-ft (246 Nm), που συ- Στον εξοπλισμό ασφαλείας εντάσσεται το
νεργάζεται με 6άρι αυτόματο κιβώτιο και Toyota Safety Sense.
part-time τετρακίνηση. Η επιλογή είναι ξε- Τυπικά, η Toyota στοχεύει στο λανσάρι-
κάθαρα προσανατολισμένη στην αξιοπιστία σμα γύρω στα μέσα του 2026. Δεν έχουν
και την απλότητα – όχι σε νούμερα-ρεκόρ ανακοινωθεί όλες οι αγορές διάθεσης και
– και ταιριάζει στη λογική του «εργαλείου» δεν είναι βέβαιο ότι θα το δούμε παντού,
που φτιάχτηκε για να ζει εκτός ασφάλτου. όμως το μήνυμα είναι σαφές: το Land
Η εταιρεία μιλά για «εξαιρετικές επιδόσεις Cruiser FJ επαναφέρει το πνεύμα της πε-
εκτός δρόμου αντάξιες του ονόματος», με ριπέτειας σε μια πιο προσιτή, συμπαγή
εκτεταμένες δοκιμές να καθορίζουν βελτι- μορφή, με ρετρό εμφάνιση που το κάνει
ώσεις όπου χρειάστηκε. ακαταμάχητο. v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28
#e-agora-themata_11_2025.indd 28 3/11/2025 12:03:28 πµ

