Page 357 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 357
n ΔΟΚΙΜΗ MG ZS 1,5 106PS MT
Το 1.500αρι Ο 1.5 ατμοσφαιρικός κινη-
ατμοσφαιρικό
μοτέρ τήρας κατάλληλος μόνο για
αποδίδει 106 τα απαραίτητα
ίππους και
141Nm ροπής. Κάτω από το καπό του MG ZS της δοκι-
μής μας υπήρχε ένας ατμοσφαιρικός κινη-
τήρας 1.500 κυβικών εκατοστών, ο οποίος
αποδίδει 106 ίππους και 141Nm ροπής και
συνεργάζεται αποκλειστικά με χειροκίνη-
το κιβώτιο 5 σχέσεων. Όντας το εισαγωγικό
Πεντατάχυτο μεν, αλλά με εξαιρετικό μηχανικό σύνολο δεν προσφέρει περισσό-
κούμπωμα
τερα από μια αξιοπρεπή συμπεριφορά σε
νορμάλ ρυθμούς, με αυτό να φαίνεται και
ψηφία των οδηγών και μόνο στους πιο στις μετρήσεις μας, όπου δεν ενθουσιάζει
ψηλούς θα λείψει η τηλεσκοπική ρύθμι- με τις επιδόσεις του. Σίγουρα, τουλάχιστον
ση του τιμονιού, ενώ εργονομικά τοπο- όσο αφορά τα θερμικά μοτέρ, ο 1000άρης
θετημένοι είναι οι διακόπτες και οι μι- turbo κινητήρας των 111 ίππων που υπάρ-
κροθήκες. Από θέμα χώρων, μπορεί να χει στη γκάμα έχει πιο δυναμικές προοπτι-
φιλοξενήσει με άνεση 4 ενήλικες επιβά- κές και ίσως να ταιριάζει καλύτερα στη συ-
τες, οι οποίοι έχουν στην διάθεση τους νολική εικόνα του μοντέλου. Από πλευρά
448 λίτρα πορτμπαγκάζ, με το σχήμα του κατανάλωσης, η μειωμένη ιπποδύναμη και
όμως να είναι ελαφρώς περίεργο λόγω η μακριά κλιμάκωση του σασμάν δεν το
των θόλων. αφήνει να γράψει κάτω από 9λτ./100 χλμ.
S S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-10-23 MG ZS15.indd 5 27/9/2023 4:45:55 µµ