Page 358 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 358

n n n                                    n ΔΟΚΙΜΗ MG ZS 1,5 106PS MT




















                                                                              Δεν είναι το φόρτε του οι γρήγοροι
                                                                              ρυθμοί, παραπάνω από καλό σε νορμάλ
                                                                              συνθήκες που άλλωστε νιώθει και πιο
                                                                              άνετα.
                                 σε μεικτές συνθήκες, ενώ σε ταξίδι θα φι- ξεκινάει από τις 18.950 ευρώ στην έκδοση
                                 λοδωρήσει τον οδηγό με ένα 6,7.              Exclusive, ενώ ο 1.000αρης turbo διατί-

                                  Τίμιο στο δρόμο, με ουδέτε-                 θεται μόνο στην κορυφαία έκδοση Luxury
                                                                              Plus,  που  διαθέτει  υπερπλούσιο  εξοπλι-
                                 ρη συμπεριφορά                               σμό και στοιχίζει 25.150 ευρώ.


                                   Το MG ZS στο δρόμο κάνει αξιοπρεπώς        Έχει τα φόντα να κερδίσει
                                 την δουλειά του. Δεν ενθουσιάζει, χωρίς
                                 όμως  να  γίνεται  επικίνδυνο,  σε  γρήγο- το κοινό

                                 ρους ρυθμούς, δεν απογοητεύει σε νορ-          Το MG ZS είναι ένα πραγματικό τίμιο αυ-
                                 μάλ  συνθήκες  που  άλλωστε  νιώθει  και     τοκίνητο που μπορεί να καλύψει άνετα τις
                                 πιο  άνετα.  Το  σύστημα  των  αναρτήσεων    ανάγκες του μέσου οδηγού, μιας και είναι
                                 δεν αφήνει τους κακοτράχαλους ελληνι-        φτιαγμένο με γνώμονα την ουσία. Σίγουρα
                                 κούς  δρόμους  να  ενοχλούν  τους  επιβά-    ο ατμοσφαιρικός κινητήρας χαλάει λίγο το
                                 τες, και μόνο ο πίσω ημιάκαμπτος άξονα       γλυκό, αλλά η άκρως ανταγωνιστική τιμή
                                 θα ζοριστεί σε συνεχόμενες έντονες κα-       υπερκαλύπτει τις όποιες αδυναμίες, ενώ

                                 κοτεχνίες, ενώ αν δεν ζητήσει την υπερ-      στην  γωνία  πάντα  υπάρχει  το  1.000αρη
                                 βολή ο οδηγός θα κρατήσουν τις κλίσεις       turbo μοτέρ αλλά και οι αμιγώς ηλεκτρι-
                                 του αμαξώματος σε κανονικά επίπεδα. Σε       κές εκδόσεις του.   v
                                 ανοιχτούς δρόμους, οι αεροδυναμικοί θό-
                                 ρυβοι θα γίνουν αισθητοί μόνο πάνω από       MG ZS 1.5 106PS
                                 τα 120 χλμ./ώρα, με τη μακριά 5η σχέση          Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι)   1.499/4 σε σειρά
                                                                                 Καύσιμο
                                                                                                                  Βενζίνη
                                 να βοηθάει τον κινητήρα να μείνει σε χα-        Ισχύς (ίπποι)                      106
                                 μηλές στροφές και σχετικά ήσυχος. Στην          Ροπή (Nm)                          141

                                 πόλη, χρειάζεται λίγο παραπάνω συνήθεια         κιβώτιο/μετάδοση        χειροκίνητο/μπροστά
                                                                                 Start/Stop
                                                                                                                     ΝΑΙ
                                 ο σχετικά μεγάλος κύκλος στροφή, αν και         0-100 χλμ/ώρα (δλ)                 12,3
                                 μετά από λίγο καιρό μαζί του δεν θα ενο-        Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)          175
                                                                                                                     9,2
                                 χλεί τον οδηγό.                                 Κατανάλωση (λτ/100χλμ)             149
                                                                                 Εκπομπές C02 (γρ/χλμ)
                                   Το MG ZS με τον 1.5 λίτρων κινητήρα και       Χώρος αποσκευών (λίτρα)            448
                                 το χειροκίνητο κιβώτιο, όπως προείπαμε,         Τιμή από                         18.950


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-10-23 MG ZS15.indd   6                                                                 27/9/2023   4:45:57 µµ
   353   354   355   356   357   358   359   360   361   362   363