Page 361 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 361
n ΔΟΚΙΜΗ Nissan Juke Hybrid 143PS
Χάρη στην «αιρούμενη» οροφή και τη γραμμή του ώμου
που ανεβαίνει το προφίλ του Juke σίγουρα θυμίζει coupe.
Στη μάσκα, ένα μαύρο φιλέτο βοηθάει
στην αεροδυναμική, ενώ η διχτυωτή γρί-
λια δένει έντεχνα με τους στενούς προ-
βολείς και τα στρογγυλά φώτα ημέρας
Hi-Tech Y-Beam. Διαφορετικής σχεδία-
σης είναι επίσης οι ζάντες και η πίσω αε-
ροτομή που σαν στόχο έχουν να ρίξουν
τον συντελεστή οπισθέλκουσας. Εκτός
από τα παραπάνω, η V-Motion μάσκα, το
καπό με τις τονισμένες γραμμές, η οροφή
που μοιάζει να αιωρείται και τα πίσω αιχ-
μηρά φωτιστικά σώματα είναι τα στοιχεία Το εσωτερικό ριξη και στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας
που διαμορφώνουν το σχεδιαστικό χαρα- του Nissan είχαν ενσωματωμένα ηχεία στα προσκέ-
κτήρα του μοντέλου. Juke κάνει φαλα, συμβάλλοντας έτσι στη βελτίωση
ευχάριστη
Χάνει λίγο σε πορτμπαγκάζ, η ποιότητα του ήχου για μια απόλυτη εμπειρία ακρό-
εντύπωση
ασης. Το πολυλειτουργικό τιμόνι είναι
αλλά εντυπωσιάζει με τα των υλικών εύκολο στην εκμάθηση, ενώ ο πίνακας
που έχουν
high-tech στοιχεία του το χρησιμοποιη- οργάνων διαθέτει δυο αναλογικά όργα-
Nissan Juke Hybrid θεί καθώς να και μια ψηφιακή οθόνη 7 ιντσών που
και τα digital αναγράφει όλες τις βασικές πληροφορί-
Στο εσωτερικό, ευχάριστη εντύπωση στοιχεία. ες που χρειάζονται κατά την οδήγηση.
κάνει η ποιότητα των υλικών που έχουν Μάλιστα το αριστερό όργανο δείχνει πό-
χρησιμοποιηθεί στο Nissan Juke, ειδι- τε ακριβώς ο κινητήρας βρίσκεται μέσα
κά στην έκδοση Techna που είχαμε στην στο οικονομικό φάσμα στροφών, κάνο-
κατοχή μας, όπου το ταμπλό είναι επεν- ντας ακόμα πιο ευκολονόητο στον οδηγό
δυμένο με το ίδιο μαλακό ύφασμα που πως μπορεί να μειώσει την κατανάλω-
υπάρχει στο πάνελ της πόρτας. Tα καθί- ση. Η κεντρική οθόνη του ταμπλό είναι 8
S σματα είναι άνετα, με καλή πλευρική στή- ιντσών και διαθέτει σύστημα πλοήγησης S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-11-22 NISSAN JUKE.indd 501 1/12/2022 11:31:42 πµ