Page 362 - #testbook_e-agora_12_2023
P. 362

n n n                           n ΔΟΚΙΜΗ Nissan Juke Hybrid 143PS



                                                                              λίτρα από το πορτμπαγκάζ, σε σχέση με
                                                                              τις «απλές» εκδόσεις, που πλέον φτάνει
                                                                              τα 354 λίτρα.
                                                                              Κατανάλωση που σε χαρο-

                                                                              ποιεί, ισχύς που κινεί σβέλ-

                                                                              τα το υβριδικό Nissan Juke


                                                                                Κάτω από το «καπό» του Nissan Juke
                                                                              Hybrid συναντάμε ένα υβριδικό σύστη-
                                                                              μα που αποτελείται από ένα μοτέρ εσω-
                                                                              τερικής καύσης 94 ίππων και έναν ηλε-
                                                                              κτροκινητήρα  ισχύος  49  ίππων  που
                                                                              «τραβάει» την απαραίτητη ενέργεια από
                                                                              μία  υδρόψυκτη  μπαταρία  χωρητικότη-
                Μικρές αλλά      και υπηρεσίες Connected Service, με τα  τας 1,2 kWh. Επίσης συναντάμε ακόμα
                    κύριες οι    γραφικά  να  είναι  ευκρινή  και  το  μενού  ένα ηλεκτρομοτέρ μέσα στο καινοτόμο
                διαφορές της
                   υβριδικής     κατανοητό. Στην κεντρική κονσόλα συνα- αυτόματο κιβώτιο Multi Mode, το όποιο
                έκδοσης από      ντάμε το λεβιέ του αυτόματου σασμάν και  είναι υπεύθυνο για το συγχρονισμό των
                   την απλή,     το κουμπί που ενεργοποιεί το E-Pedal, το  στροφών  του  κινητήρα  με  το  σασμάν
                    που είναι    οποίο βοηθάει στην ανάκτηση της ενέρ- ώστε  οι  μεταβάσεις  μεταξύ  βενζίνης-
                   ικανές να
                 ξεχωρίσουν      γειας,  καθώς  και  το  διακόπτη  επιλογής  ρεύματος να γίνεται όσο πιο ομαλά γί-
                      τα δύο     των οδηγικών προγραμμάτων. Στις πίσω  νεται κι έχει ισχύ 20 ίππων. Η συνολική
                    μοντέλα.     θέσεις θα κάτσουν 2 ενήλικες, με ικανο- απόδοση είναι 143 ίπποι, με το συγκε-
                                 ποιητικό αέρα για τα γόνατα κι ελαφρώς  κριμένο νούμερο να μην αποτυπώνεται
                                 περιορισμένο χώρο στο κεφάλι, ενώ λό- επακριβώς στις επιδόσεις, αφού χρειά-

                                 γω της full υβριδικής του φύσης χάνει 68  ζεται 10,4 δλ για το 0-100 χλμ./ ώρα και
























               Ο πίνακας οργάνων είναι μια μίξη αναλογικού           Τα μπροστινά καθίσματα εκτός από την άνεση
               και ψηφιακού κόσμου και μας αρέσει αρκετά.            ξεχωρίζουν για τα ενσωματωμένα ηχεία στα
               Κάτω αριστερά φαίνεται πόσο φορτισμένη είναι η        προσκέφαλα που αναβαθμίζουν την ακουστική
               μπαταρία.                                             εμπειρία.                                           S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-11-22 NISSAN JUKE.indd   502                                                          1/12/2022   11:31:42 πµ
   357   358   359   360   361   362   363   364   365   366   367