Page 36 - e-agora 25-01-21
P. 36

n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ VW Golf GTE vs VW Golf GTI



                    Νέος και                                                  οδηγοί των Golf εκμεταλλεύονταν το χώ-
                      παλιός                                                  ρο αποσκευών έως και το τελευταίο κυβι-
                   κόσμος: ο                                                  κό... χιλιοστό μέχρι την οροφή, μπορούν
                ηλεκτρονικά
                ελεγχόμενος                                                   να μετρηθούν με το πέρασμα του χρόνου
                   επιλογέας                                                  στα δάκτυλα του ενός χεριού. Με τέσσε-
                   συνδέεται                                                  ρις επιβάτες και λίγες αποσκευές το ηλε-
                με ένα παλιό
                     κιβώτιο                                                  κτροκίνητο Golf φτάνει γρήγορα στο όριό
                      διπλού                                                  του. Από την άλλη, όμως, το plug-in-υβρι-
                συμπλέκτη, 6                                                  δικό μοντέλο παρέχει μερικά πλεονεκτή-
                    σχέσεων.
                                                                              ματα, στα οποία δεν έχουν πρόσβαση οι
                                                                              οδηγοί  του  GTI  στο  δικό  τους  αυτοκίνη-
                                                                              το.Για  παράδειγμα,  αναφέρουμε  αρχικά

                                                                              τον κατά ένα ολόκληρο μέτρο μικρότερο
                                                                              κύκλο στροφής στο GTE. Φυσικά, εννοεί-
                                                                              ται πως με το GTE μπορείτε να απολαύσε-
                                                                              τε προνομιακές θέσεις στάθμευσης, κάτι
                                                                              που αποτελεί ένα προφανές όφελος ειδι-
                                                                              κά στις πόλεις. Αν, μάλιστα, έχετε μαζί σας
                                                                              καλώδιο  φόρτισης  και  τη  σχετική  κάρτα,
                                                                              θα βρίσκετε συχνά έναν ελεύθερο χώρο

                                                                              φόρτισης. Μ’ αυτά και μ’ αυτά, φτάσαμε
                                                                              και στα ζητήματα της φόρτισης, μια υπο-
                                                                              χρέωση, που κάνει τα πράγματα περίπλο-
                                                                              κα στην καθημερινότητα. Στο πλαίσιο της
                                                                              δοκιμής  μας  εμείς  καταφέραμε  να  εξα-
                                                                              σφαλίσουμε ηλεκτρική αυτονομία της τά-
                                                                              ξης των 42 χιλιομέτρων, επομένως, υπό
                        Στην                                                  κανονικές συνθήκες, το GTE θα πρέπει να
                   παραγωγή                                                   συνδέεται με το φορτιστή πολλές φορές
                από το 2012:
                 Ο κινητήρας                                                  την εβδομάδα. Για πολλούς οδηγούς plug-
                      EA211,                                                  in- υβριδικών προτάσεων, αυτό είναι τό-
                     χωρητι-                                                  σο χρονοβόρο, που χρησιμοποιούν τελικά
                 κότητας 1,4                                                  στην πλειονότητα των περιπτώσεων υγρά
                 λίτρων, εδώ
                  με 150 PS.                                                  καύσιμα, κάτι που επίσης δεν έχει νόημα.
                  Στα δεξιά η                                                 Σε τελική ανάλυση, το ρεζερβουάρ καυσί-
                ηλεκτρονική                                                   μου του GTE έχει όγκο 40 λίτρων, δηλα-
                  διαχείριση
               της υβριδικής                                                  δή μόνο 10 λιγότερων σε σχέση με εκείνο
                    μονάδας.                                                  του GTI. Στην πράξη, όμως, το GTE παρέ-
                                                                              Το GTE έχει επίσης καρό επένδυση
                                                                              καθισμάτων στο στιλ του GTI, αλλά με
                                                                              μπλε χρώμα στην περιοχή των ώμων και
                                                                              του προσκέφαλου.                           S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 36




          #e-agora-themata-25-01-21.indd   36                                                                    22/1/2021   12:17:50 π
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41