Page 38 - e-agora 25-01-21
P. 38

n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ VW Golf GTE vs VW Golf GTI



                 Το GTE είναι    χει από μόνο του αυτονομία ακόμα και κα- για το βασικής έκδοσης GTI, ο ήχος της
                   πιο ήσυχο.    τά περίπου 100 χιλιόμετρα μικρότερη σε  εξάτμισης  επεξεργάζεται  ηλεκτρονικά,
                   Όπως ήταν
               αναμενόμενο,      σχέση με την αντίστοιχη του GTI, ακόμα  ανάλογα με το επιλεγμένο από τον οδη-
                  το σύστημα     κι  αν  το  ρεζερβουάρ  είναι  γεμάτο.  Κατά  γό πρόγραμμα οδήγησης. Το GTE διαθέ-
               εξάτμισης του     τη διάρκεια της οδήγησης, έχετε στα μά- τει κι αυτό τεχνητό ήχο κινητήρα. Ακό-
               GTI ακούγεται
               πιο δυνατά. Το    τια σας δύο ενδείξεις στάθμης καυσίμου  μα  και  στο  ηλεκτροκίνητο  πρόγραμμα
                GTI δεν είναι    στο GTE και ενδέχεται να εξακολουθείτε  κίνησης,  τα  ηχεία  προσομοιώνουν  τον
                 θορυβώδες,      να… παίζετε με το επίπεδο φόρτισης της  ήχο  ενός  ενεργού  κινητήρα  εσωτερι-
                    αλλά στις    μπαταρίας, που μπορεί να φορτίζεται ακό- κής  καύσης.  Ωστόσο,  ο  τεχνητός  και  ο
                     μεγάλες
                   διαδρομές     μα και κατά την οδήγηση.  Πλεονεκτήματα  πραγματικός  ήχος  του  κινητήρα,  όπως
                 το GTE είναι    και μειονεκτήματα υπάρχουν και στις δύο  αναμενόταν, σχεδιάστηκε να είναι πολύ
               ακουστικά πιο     πλευρές, αλλά στο τέλος υπερισχύει η σα- πιο συγκρατημένος στο υβριδικό μοντέ-
                   ευχάριστο.
                                 φώς απλούστερη φύση του GTI.                 λο και μόνο όταν απενεργοποιείται ο e-
                                                                              κινητήρας, ακούγεται ο παλιός TSI των
                                 Βαθμολογία «ΣΤΗΝ                             1,4 λίτρων. Έτσι, προτιμάτε να ακούτε το
                                 ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ»: GTE 0:1 GTI                 δίλιτρο κινητήρα του GTI να λειτουργεί,
                                                                              παρόλο που ο πιο δυνατός θόρυβος κύ-

                                                                              λισης από τα πολύ φαρδιά ελαστικά του
                                 ΑΝΕΣΗ                                        φτάνουν ζωηρά στα αυτιά των επιβατών.
                                                                              Η ανάρτηση DCC, η οποία είναι προαιρε-
                                 ΤΑ GTE KAI GTI ΣΥΜΜΕ-                        τική και για τα δύο Golf, μπορεί να ρυθ-
                                 ΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟ TEST ΜΕ ΤΗΝ                       μιστεί ευρέως στο GTI, το οποίο ακόμη
                                 ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡ-                         και στο πρόγραμμα οδήγησης Comfort,

                                 ΤΗΣΗ DCC. ΠΑΡΟΛ’ ΑΥΤΑ,                       δείχνει  τον  σπορ  χαρακτήρα  του,  σαν
                                                                              καθώς πρέπει GTI. Τέτοια... ταλαιπωρία
                                 ΤΟ GTE ΕΧΕΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ                         δεν πρέπει να φοβάται κανείς στο GTE,
                                 ΠΙΟ ΦΙΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ                            που κυλά πολύ πιο κομψά με τους τρο-

                                   Όι διαφορές ανάμεσα στις δύο προτά- χούς των 17 ιντσών, ακόμα και με χα-
                                 σεις γίνονται γρήγορα αισθητές. Ακόμα  μηλές ταχύτητες. Τα πανομοιότυπα σπορ
                                               κι  αν  πρόκειται  απλώς  καθίσματα  με  την  πολύ  καλή  πλευρική






















                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 38




          #e-agora-themata-25-01-21.indd   38                                                                    22/1/2021   12:09:02 πμ
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43