Page 40 - e-agora 25-01-21
P. 40
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ VW Golf GTE vs VW Golf GTI
Ίδια η ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ-ΚΙΒΩΤΙΟ
εμφάνιση των
φώτων: αυτά ΤΟ GTE ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥ-
της ομίχλης
σε σχήμα ΠΛΟΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ
κηρήθρας, τα ΠΛΗΡΩΣ ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ
extra φώτα IQ
με δυναμική Η συνδυαζόμενη λειτουργία ενός ηλε-
LED matrix κτρικού μηχανικού συνόλου και του κι-
τεχνολογία.
νητήρα εσωτερικής καύσης γίνεται
απροβλημάτιστα στα μοντέλα της VW. Όι
Το GTI και
το GTE δεν μεταβάσεις της λειτουργίας του υβριδι-
εμφανίζουν κού συστήματος κατά την ενεργοποίηση
καμία διαφορά του κινητήρα εσωτερικής καύσης γίνο-
ούτε στο νται ομαλά και στο GTE. Και ο συνδυ-
πίσω μέρος
με τα έντονα ασμός του TSI των 150 PS με τον ηλε-
φώτα να κτροκινητήρα των 95 PS είναι σαφώς
χρησιμοποιούν μια ισχυρή συνεργασία, που εξασφαλίζει
φυσικά κι εδώ
τεχνολογία μέγιστη ροπή 400 Nm, δηλαδή μια εντυ-
LED. πωσιακή και υψηλότερη τιμή σε σχέση
στήριξη και στις δύο προτάσεις, παρε- με του GTI, που έχει να προσφέρει 370
μπιπτόντως, είναι απολύτως κατάλλη- Nm. Όι επιδόσεις είναι αντίστοιχα καλές,
λα για μεγάλα ταξίδια. Όι μετρήσεις του καθώς το ελαφρύτερο GTI μπορεί να ξε-
θορύβου στο εσωτερικό αποκαλύπτουν χωρίσει από τα 130 km/h και πάνω. Στην
ότι σε κάθε εύρος ταχύτητας μεταφέρο- αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, το υβριδι-
νται από ένα έως δύο decibel λιγότερα κό Golf το αισθάνεται κανείς τόσο απλό,
στα αυτιά όσων κινούνται με το GTE. Αυ- λες και η συντομογραφία “GTE” υπάρ-
τό είναι μια ανακούφιση, ειδικά στις δια- χει ήδη εδώ και 45 χρόνια, αν και στην
δρομές διαρκείας. Δεν πρέπει, όμως, να πραγματικότητα υφίσταται στο Golf εδώ
ξεχνάμε πως και τα δύο μοντέλα εφοδι- και 6 χρόνια μόνο. Η μπαταρία των 13
άζονται με κιβώτιο έξι σχέσεων, αφού kWh άδειασε εντελώς μετά από μόλις
στο GTE βρίσκεται standard ένα DSG, το 42 χιλιόμετρα στη διαδρομή της μέτρη-
οποίο κάνει τη δουλειά του τελείως ομα- σης της κατανάλωσης. Εντάξει, είναι χει-
λά. Από την άλλη, στο GTI είναι standard μώνας και η εξωτερική θερμοκρασία
πως πρέπει να αλλάζετε τις σχέσεις μό- ήταν μόλις 0 βαθμοί Κελσίου την ημέ-
νοι σας. Ακόμα κι αν αυτό δίνει στον ρα της δοκιμής. Όμως, τέτοιες καιρικές
έναν ή τον άλλο μεγάλη ευχαρίστηση, συνθήκες δεν είναι σπάνιες το χειμώνα.
είναι πιο βολικό να αλλάζουν οι σχέσεις Έτσι, το GTE δεν πλησίασε καν τα 62 χι-
από μόνες τους. Και έτσι το GTE επικρα- λιόμετρα αυτονομίας, που υποσχόταν η
τεί ξεκάθαρα στην αξιολόγηση της άνε- Volkswagen, ακόμα και όταν οι θερμο-
σης. κρασίες θύμιζαν περισσότερο καλοκαί-
ρι. Και όταν η μπαταρία είναι άδεια, το
Βαθμολογία «ΑΝΕΣΗ»: GTE 1:1 GTI ενεργειακό ισοζύγιο δεν υστερεί μόνο S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 40
#e-agora-themata-25-01-21.indd 40 22/1/2021 12:09:10 πμ