Page 42 - e-agora 25-01-21
P. 42

n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ VW Golf GTE vs VW Golf GTI



                  Η μπαταρία                                                  μιση του ESP μοιάζουν να προέρχονται
                  στο δάπεδο                                                  από άλλο… γαλαξία, κάτι που αισθάνο-
                   του χώρου
                  αποσκευών                                                   νται όλοι οι οδηγοί σε κάθε στροφή, την
                  δεν ενοχλεί                                                 οποία  περνούν  με  υψηλή  ταχύτητα.  Σε
                      σχεδόν                                                  αυτήν  την  περίπτωση  εξοφλείται  επιτέ-
               καθόλου στην
                   καθημερι-                                                  λους  και  η  σκληρότητα  της  ανάρτησής
               νότητα, αν και                                                 του, ενώ το GTE δείχνει υπερβολικά μα-
               «κοστίζει» 101                                                 λακό πάνω στα ελατήριά του, με το γκά-
                 λίτρα όγκου                                                  ζι, δε, βιδωμένο στο πάτωμα, μεταφέρο-
                  φόρτωσης.
                  Η κατανομή                                                  νται αισθητά αναταράξεις στο τιμόνι. Δε
                  του βάρους                                                  συμβαίνει το ίδιο στο GTI, το οποίο ιδι-
                εμπρός-πίσω                                                   αίτερα στην έξοδο της στροφής παράγει
                     είναι πιο
               ισορροπημένη                                                   επιπλέον πρόσφυση μέσω του ηλεκτρο-
                 στα χαρτιά…                                                  νικά  ελεγχόμενου  μπλοκέ  διαφορικού
                                                                              του.  Αν,  μάλιστα,  είναι  και  τα  ελαστικά
                                                                              ήδη ζεσταμένα, η διαδικασία μετατρέπε-
                                                                              ται σε μέγιστη απόλαυση των στροφών.
                                 αδύναμος και ανεπαρκής, για να ικανο-        Σε αυτήν την περίπτωση λειτουργούν πιο
                                 ποιήσει τις σπορτίφ ανησυχίες του οδη-       δυναμικά και τα φρένα σε σχέση με αυ-
                                 γού του GTE. Αντίθετα, το GTI είναι πά-      τά του GTE. Είναι εμφανές, λοιπόν, ότι το
                                 ντοτε  ικανό  να  αποδίδει  ισχύ,  εφόσον    GTI επεκτείνει εδώ το προβάδισμά του.
                                 φυσικά  στο  ρεζερβουάρ  του  κουνιέται

                                 έστω λίγη βενζίνη. Και με πόση χάρη…         Βαθμολογία «ΟΔΗΓΙΚΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ»:
                                 Η σπορ ανάρτησή του, αλλά και η ρύθ-         GTE 1:3 GTI



                   Στο GTI, το
                     62% της                                                  ΕΞΟΔΑ
                   μάζας του
                    πιέζει τον
                   μπροστινό                                                  ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ
                       άξονα.                                                 ΤΟΥ GTI
                   Συνολικά,
                  όμως, είναι                                                    Το GTI κοστίζει 36.449 ευρώ με το μη-
                κατά 172 κιλά                                                 χανικό  κιβώτιο  και  38.225  ευρώ  με  το
                 ελαφρύτερο                                                   αυτόματο DSG. Αντίστοιχα, το GTE κοστί-
                    σε σχέση                                                  ζει 43.450 ευρώ και παρά το γεγονός ότι
                    με το GTE
                    και, χάρη                                                 έχει  χαμηλότερα  τέλη  κυκλοφορίας  και
                    στη sport                                                 κατανάλωση,  η  τελική  ετυμηγορία  είναι
                 ανάρτηση, ο                                                  υπέρ του GTI.
                 πραγματικός
                 καλλιτέχνης
               των στροφών.                                                   Τελική βαθμολογία μετά από το
                                                                              κεφάλαιο «ΕΞΟΔΑ»: GTE 1:4 GTI

                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 42




          #e-agora-themata-25-01-21.indd   42                                                                    22/1/2021   12:09:20 πμ
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47