Page 42 - e-agora 25-01-21
P. 42
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ VW Golf GTE vs VW Golf GTI
Η μπαταρία μιση του ESP μοιάζουν να προέρχονται
στο δάπεδο από άλλο… γαλαξία, κάτι που αισθάνο-
του χώρου
αποσκευών νται όλοι οι οδηγοί σε κάθε στροφή, την
δεν ενοχλεί οποία περνούν με υψηλή ταχύτητα. Σε
σχεδόν αυτήν την περίπτωση εξοφλείται επιτέ-
καθόλου στην
καθημερι- λους και η σκληρότητα της ανάρτησής
νότητα, αν και του, ενώ το GTE δείχνει υπερβολικά μα-
«κοστίζει» 101 λακό πάνω στα ελατήριά του, με το γκά-
λίτρα όγκου ζι, δε, βιδωμένο στο πάτωμα, μεταφέρο-
φόρτωσης.
Η κατανομή νται αισθητά αναταράξεις στο τιμόνι. Δε
του βάρους συμβαίνει το ίδιο στο GTI, το οποίο ιδι-
εμπρός-πίσω αίτερα στην έξοδο της στροφής παράγει
είναι πιο
ισορροπημένη επιπλέον πρόσφυση μέσω του ηλεκτρο-
στα χαρτιά… νικά ελεγχόμενου μπλοκέ διαφορικού
του. Αν, μάλιστα, είναι και τα ελαστικά
ήδη ζεσταμένα, η διαδικασία μετατρέπε-
ται σε μέγιστη απόλαυση των στροφών.
αδύναμος και ανεπαρκής, για να ικανο- Σε αυτήν την περίπτωση λειτουργούν πιο
ποιήσει τις σπορτίφ ανησυχίες του οδη- δυναμικά και τα φρένα σε σχέση με αυ-
γού του GTE. Αντίθετα, το GTI είναι πά- τά του GTE. Είναι εμφανές, λοιπόν, ότι το
ντοτε ικανό να αποδίδει ισχύ, εφόσον GTI επεκτείνει εδώ το προβάδισμά του.
φυσικά στο ρεζερβουάρ του κουνιέται
έστω λίγη βενζίνη. Και με πόση χάρη… Βαθμολογία «ΟΔΗΓΙΚΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ»:
Η σπορ ανάρτησή του, αλλά και η ρύθ- GTE 1:3 GTI
Στο GTI, το
62% της ΕΞΟΔΑ
μάζας του
πιέζει τον
μπροστινό ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ
άξονα. ΤΟΥ GTI
Συνολικά,
όμως, είναι Το GTI κοστίζει 36.449 ευρώ με το μη-
κατά 172 κιλά χανικό κιβώτιο και 38.225 ευρώ με το
ελαφρύτερο αυτόματο DSG. Αντίστοιχα, το GTE κοστί-
σε σχέση ζει 43.450 ευρώ και παρά το γεγονός ότι
με το GTE
και, χάρη έχει χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας και
στη sport κατανάλωση, η τελική ετυμηγορία είναι
ανάρτηση, ο υπέρ του GTI.
πραγματικός
καλλιτέχνης
των στροφών. Τελική βαθμολογία μετά από το
κεφάλαιο «ΕΞΟΔΑ»: GTE 1:4 GTI
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 42
#e-agora-themata-25-01-21.indd 42 22/1/2021 12:09:20 πμ