Page 41 - e-agora 25-01-21
P. 41

n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ VW Golf GTE vs VW Golf GTI







                                                       1:4



















               εξαιτίας του πρόσθετου βάρους της μπα-       Το GTI            τα του τεχνολογικά -κατά πολύ- λιγότε-
               ταρίας. Ό συσσωρευτής στο πίσω μέρος         επικράτησε        ρο περίπλοκου GTI, του οποίου ο συνη-
               επίσης περιορίζει πάντα μέρος της ισχύ-      με ευκολία        θισμένος κινητήρας εσωτερικής καύσης
                                                            στα κεφάλαια
               ος  του  κινητήρα,  ακόμα  κι  αν  δε  χρει-  της οδηγικής     παρέχει  μια  πιο  ολοκληρωμένη  εικόνα
               άζεται  να  επαναφορτιστεί.  Υπό  πλήρες     απόλαυσης         συνολικά.
               φορτίο, ο μικρός TSI ακούγεται σαν να…       και του
               βασανίζεται κάπως. Στο GTI, από την άλ-      κινητήρα.         Βαθμολογία «ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ-ΚΙΒΩΤΙΟ»:
                                                            Ωστόσο,
               λη  πλευρά,  η  εξάντληση  των  στροφών      ξεπερνά το        GTE 1:2 GTI
               λειτουργίας  είναι  πολύ  διασκεδαστική,     GTE και στην
               φυσικά, έως ότου η βελόνα φτάσει στον        καθημερι-
                                                            νότητα.
               «κόφτη».  Ακόμα  και  στο  τέταρτο  στά-                       ΟΔΗΓΙΚΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ
               διο εξέλιξης του, ο κινητήρας EA888 εί-
               ναι ένα μάλλον πολιτισμένα εξελιγμένο                          ΜΕ ΑΔΕΙΑ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ
               turbo  μηχανικό  σύνολο  με  μεγάλο  εύ-                       Η ΑΝΑΣΑ ΤΟΥ GTE ΕΞΑ-
               ρος ροπής, πολύ καλή απόκριση του δε-                          ΝΤΛΕΙΤΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ
               ξιού πεντάλ και όχι ιδιαίτερα ενοχλητικό                         Κάθε φορά αισθανόμαστε ένα γαργά-
               turbo-lag.  Τι  ενθουσιασμός!  Επιπλέον,                       λημα στο στομάχι, όταν μετά από το από-

               ο  δίλιτρος  κινητήρας  εναρμονίζεται  τέ-                     τομο πάτημα του δεξιού πεντάλ μέχρι το
               λεια με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτή-                         πάτωμα  ο  κινητήρας  εσωτερικής  καύ-
               των, επειδή οι σχέσεις του είναι πάντοτε                       σης και ο ηλεκτροκινητήρας ωθούν με
               ταιριαστές. Τέλος, και η κατανάλωση του                        τρομερή ορμή το GTE προς τα εμπρός.
               GTI διατηρείται εντός των ορίων. Παρό-                         Στην πράξη, βέβαια, το GTE υποβαθμί-
               λο που το GTE είναι οπωσδήποτε πιο βα-                         ζει έτσι το χαρακτήρα του, αλλά και το
               ρύ, ο 1.400άρης TSI του θα πρέπει σα-                          σκοπό,  για  τον  οποίο  κατασκευάστηκε,
               φώς να είναι παραδεχθεί την ήττα από                           και  επιταχύνει  προς  τα  100  km/h  τόσο

               τον ισχυρότερο κατά σχεδόν 100 PS TSI                          γρήγορα όσο το GTI, υπό τη μόνη προ-
               των 2,0 λίτρων του Golf GTI, σε ό,τι αφο-                      ϋπόθεση ότι η μπαταρία του έχει ενέρ-
               ρά την κατανάλωση. Αυτή η διαπίστωση                           γεια. Χωρίς αυτήν, η αντίθεση είναι πο-

  S            προσμετράται επίσης στα πλεονεκτήμα-                           λύ έντονη, ο κινητήρας δείχνει ξαφνικά     S

                                                   41 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-25-01-21.indd   41                                                                    22/1/2021   12:09:16 πμ
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46