Page 41 - e-agora 25-01-21
P. 41
n ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΔΟΚΙΜΗ VW Golf GTE vs VW Golf GTI
1:4
εξαιτίας του πρόσθετου βάρους της μπα- Το GTI τα του τεχνολογικά -κατά πολύ- λιγότε-
ταρίας. Ό συσσωρευτής στο πίσω μέρος επικράτησε ρο περίπλοκου GTI, του οποίου ο συνη-
επίσης περιορίζει πάντα μέρος της ισχύ- με ευκολία θισμένος κινητήρας εσωτερικής καύσης
στα κεφάλαια
ος του κινητήρα, ακόμα κι αν δε χρει- της οδηγικής παρέχει μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα
άζεται να επαναφορτιστεί. Υπό πλήρες απόλαυσης συνολικά.
φορτίο, ο μικρός TSI ακούγεται σαν να… και του
βασανίζεται κάπως. Στο GTI, από την άλ- κινητήρα. Βαθμολογία «ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ-ΚΙΒΩΤΙΟ»:
Ωστόσο,
λη πλευρά, η εξάντληση των στροφών ξεπερνά το GTE 1:2 GTI
λειτουργίας είναι πολύ διασκεδαστική, GTE και στην
φυσικά, έως ότου η βελόνα φτάσει στον καθημερι-
νότητα.
«κόφτη». Ακόμα και στο τέταρτο στά- ΟΔΗΓΙΚΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ
διο εξέλιξης του, ο κινητήρας EA888 εί-
ναι ένα μάλλον πολιτισμένα εξελιγμένο ΜΕ ΑΔΕΙΑ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ
turbo μηχανικό σύνολο με μεγάλο εύ- Η ΑΝΑΣΑ ΤΟΥ GTE ΕΞΑ-
ρος ροπής, πολύ καλή απόκριση του δε- ΝΤΛΕΙΤΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ
ξιού πεντάλ και όχι ιδιαίτερα ενοχλητικό Κάθε φορά αισθανόμαστε ένα γαργά-
turbo-lag. Τι ενθουσιασμός! Επιπλέον, λημα στο στομάχι, όταν μετά από το από-
ο δίλιτρος κινητήρας εναρμονίζεται τέ- τομο πάτημα του δεξιού πεντάλ μέχρι το
λεια με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτή- πάτωμα ο κινητήρας εσωτερικής καύ-
των, επειδή οι σχέσεις του είναι πάντοτε σης και ο ηλεκτροκινητήρας ωθούν με
ταιριαστές. Τέλος, και η κατανάλωση του τρομερή ορμή το GTE προς τα εμπρός.
GTI διατηρείται εντός των ορίων. Παρό- Στην πράξη, βέβαια, το GTE υποβαθμί-
λο που το GTE είναι οπωσδήποτε πιο βα- ζει έτσι το χαρακτήρα του, αλλά και το
ρύ, ο 1.400άρης TSI του θα πρέπει σα- σκοπό, για τον οποίο κατασκευάστηκε,
φώς να είναι παραδεχθεί την ήττα από και επιταχύνει προς τα 100 km/h τόσο
τον ισχυρότερο κατά σχεδόν 100 PS TSI γρήγορα όσο το GTI, υπό τη μόνη προ-
των 2,0 λίτρων του Golf GTI, σε ό,τι αφο- ϋπόθεση ότι η μπαταρία του έχει ενέρ-
ρά την κατανάλωση. Αυτή η διαπίστωση γεια. Χωρίς αυτήν, η αντίθεση είναι πο-
S προσμετράται επίσης στα πλεονεκτήμα- λύ έντονη, ο κινητήρας δείχνει ξαφνικά S
41 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-25-01-21.indd 41 22/1/2021 12:09:16 πμ