Page 56 - 1-10-22
P. 56

n n n                    n ΔΟΚΙΜΗ Skoda Karoq facelift 1.5 TSI 150 PS DSG7



                                                                              γκάζι κι έξυπνη οδήγηση για να πέσει στα
                                                                              8 λτ/ 100 χλμ. Πάντως σε ταξίδι, ο δείκτης
                                                                              βενζίνης θα κινηθεί πολύ πιο αργά αφού
                                                                              το μοντέλο θα χρειαστεί μόλις 5,7 λίτρα
                                                                              ανά 100 χλμ.

                                                                              Ισορροπημένο κι ευέλικτο

                                                                              παρά τον όγκο του


                                                                                Όι  άνθρωποι  της  Skoda  προσπάθησαν
                                                                              να δημιουργήσουν ένα SUV που θα ισορ-
                                                                              ροπεί μεταξύ των οικογενειακών απαιτή-
                                                                              σεων  και  της  σπορτίφ  διάθεσης.  Τα  κα-
                    Η χωρη-      7 σχέσεων της εταιρίας. Ένα μηχανικό σύ- τάφεραν  σε  ικανοποιητικό  σημείο,  όντας
                τικότητα του     νολο που κινεί σβέλτα και πολιτισμένα το  ουδέτερο στο όριο και με το αμάξωμα να
               πορτμπαγκάζ
                    είναι 521    αμάξωμα των 1.400 κιλών, όντας γεμάτο  μην  παίρνει  επικίνδυνες  κλίσεις  που  θα
                   λίτρα στη     σε όλο το φάσμα των στροφών χωρίς κρο- αποτρέψουν τον οδηγό να πατήσει βαθιά
                      βασική     ταλίσματα  και  σκαρταρίσματα.  Το  0-100  το γκάζι για να εκμεταλλευτεί στο έπακρο
                 έκδοση και
                   φτάνει τα     χλμ/ώρα έρχεται σε 9,3 δλ, με τις ρεπρίζ  την ιπποδύναμη σε κλειστά κομμάτια. Όι
                 588 λτ με το    να είναι εξαιρετικές κάτι που οφείλεται και  αναρτήσεις έχουν μια σχετική σφιχτή ρύθ-
                    σύστημα      στο σασμάν που χαρίζει άμεσα kickdown.       μιση, που γίνεται λίγο περισσότερη αισθη-
                    Varioflex
                                 Η  σχετικά  αυξημένη  ιπποδύναμη  και  το    τή από όσο θα θέλαμε όταν περνάει πά-
                                 βάρος του Skoda Karoq κάνουν την αρνη-       νω από εγκάρσιες κακοτεχνίες, αλλά σε
                                 τική εμφάνιση τους στο τομέα της κατανά-     γενικές  γραμμές  δεν  γίνονται  κουραστι-
                                 λωσης, όπου η μέση τιμή κυμαίνεται στα 9     κές και κρίνονται κατάλληλες για το χαρα-
                                 λτ/100 χλμ και θέλει αρκετή σύνεση στο       κτήρα του μοντέλου. Η πληροφόρηση του
































                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 56




          #e-agora-themata-10-22 final.indd   56                                                                  5/10/2022   9:49:09 πμ
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61