Page 61 - 1-10-22
P. 61

n ΔΟΚΙΜΗ VW ID.5 204 PS 77kWh



                                                              O ηλεκτρο-      τητας κύλιση που μαζί με την μεγάλη αυτονο-
                                                              κινητήρας       μία κάνουν τις αποδράσεις εκτός πόλης μια
                                                             αποδίδει 204
                                                              ίππους, με      ευχάριστη εμπειρία κι όχι μια αγχωτική διαδι-
                                                              τη μπαταρία     κασία. Μπορεί πίσω να έχει ταμπούρα για κα-
                                                               77kWh να       λύτερη απόδοση του συστήματος ανάκτησης
                                                             χαρίζει πάνω
                                                              από 440χλμ      ενέργειας, αλλά αυτό δεν επηρεάζει καθό-
                                                             πραγματικής      λου την διαδικασία φρεναρίσματος, με το 100
                                                              αυτονομίας      χλμ/ώρα-0 να ολοκληρώνεται σε 37,3 μέτρα.
                                                                              Καθόλου άσχημα για ένα SUV 2.120 κιλών.

                                                                                Αυτή τη στιγμή, το VW ID.5 διατίθεται μό-
               από όσο φαίνεται, με το μικρό κύκλος στρο-                     νο στην έκδοση Pro Performance των 204 ίπ-

               φής  (10,2  μ.)  και  την  καλή  περιφερειακή                  πων με την τιμή του να διαμορφώνεται στα
               ορατότητα να βοηθούν την κίνηση στα στε-                       51.600 ευρώ χωρίς την κρατική επιδότηση.
               νά. Το σύστημα αναρτήσεων με τους πολλα-                       Σύντομα θα είναι διαθέσιμη και η τετρακίνη-
               πλούς συνδέσμους πίσω δεν αντιμετωπίζουν                       ση έκδοση GTX με τους 299 ίππους, με το κό-
               κανένα πρόβλημα στο να «σιδερώνουν» τις                        στος απόκτησης να ορίζεται στα 59.700 ευρώ
               ανωμαλίες του οδοστρώματος. Μάλιστα κα-                        επίσης χωρίς να υπολογίζεται η έκπτωση του
               ταφέρνει να κρατάει και τις κλήσεις σε εξαιρε-                 προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2».
               τικά επίπεδα, που σε συνδυασμό με το στιβα-

               ρό πλαίσιο και την ακρίβεια του συστήματος                     Τόσο ίδια, μα τόσο διαφορετι-
               διεύθυνσης  επιτρέπουν  στο  μοντέλο,  όσο                     κά το ID.4 και ΙD.5!
               αφήνει το αυξημένο βάρος που όμως κρύβε-
               ται έντεχνα, να κινηθεί σβέλτα σε πιο κλειστά                    Αξίζουν τα 3.200 ευρώ διαφοράς που έχει
               γρήγορα  κομμάτια,  με  την  υποστροφή  στο                    από το αντίστοιχο ΊD.4? Αν κι η ομορφιά είναι
               όριο να διορθώνεται από τα ηλεκτρονικά βο-                     υποκειμενική, από αισθητικής άποψης αξίζει
               ηθήματα. Η καλή ηχομόνωση κι η εξαιρετική                      αφού το ID.5 δείχνει πιο κομψό και μοντέρνο,
               σταθερότητα δημιουργούν μια υψηλής ποιό-                       ενώ στον τομέα της αυτονομίας, τα σχεδόν 40
                                                                              επιπλέον χιλιόμετρα μπορεί να φανούν σωτή-
                                                                              ρια. Η απόφαση είναι σίγουρα στον εν δυνά-
                                                                              μει ιδιοκτήτη, αλλά η συνολική εικόνα γέρνει
                                                                              την πλάστιγγα προς το ID.5. v
                                                                              VW ID.5 204PS 77KWH
                                                                                 Χωρητικότητα μπαταρίας           77kWh
                                                                                 Καύσιμο                  Ηλεκτρική ενέργεια
                                                                                 Ισχύς (ίπποι)                      204
                                                                                 Ροπή (Nm)                          310
                                                                                 κιβώτιο/μετάδοση            αυτόματο/πίσω
                                                                                 Start/Stop                          ΝΑΙ
                                                                                 0-100 χλμ/ώρα (δλ)                  8,4
                                                                                 Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)          160
                                                                                 Κατανάλωση (kWh/100χλμ)            18,5
                 Η κεκλιμένη πίσω γραμμή της οροφής κι η ενσωματωμένη            Αυτονομία (χλμ)                 460-470
                                                                                 Χώρος αποσκευών (λίτρα)
                                                                                                                    549
                         αεροτομή στο τελείωμα βοηθούν στην μείωση του           Τιμή από                         51.600
                                      αεροδυναμικό συντελεστή στο 0,26Cd
  S

                                                   61 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-10-22 final.indd   61                                                                  5/10/2022   9:49:29 πμ
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66