Page 61 - 1-10-22
P. 61
n ΔΟΚΙΜΗ VW ID.5 204 PS 77kWh
O ηλεκτρο- τητας κύλιση που μαζί με την μεγάλη αυτονο-
κινητήρας μία κάνουν τις αποδράσεις εκτός πόλης μια
αποδίδει 204
ίππους, με ευχάριστη εμπειρία κι όχι μια αγχωτική διαδι-
τη μπαταρία κασία. Μπορεί πίσω να έχει ταμπούρα για κα-
77kWh να λύτερη απόδοση του συστήματος ανάκτησης
χαρίζει πάνω
από 440χλμ ενέργειας, αλλά αυτό δεν επηρεάζει καθό-
πραγματικής λου την διαδικασία φρεναρίσματος, με το 100
αυτονομίας χλμ/ώρα-0 να ολοκληρώνεται σε 37,3 μέτρα.
Καθόλου άσχημα για ένα SUV 2.120 κιλών.
Αυτή τη στιγμή, το VW ID.5 διατίθεται μό-
από όσο φαίνεται, με το μικρό κύκλος στρο- νο στην έκδοση Pro Performance των 204 ίπ-
φής (10,2 μ.) και την καλή περιφερειακή πων με την τιμή του να διαμορφώνεται στα
ορατότητα να βοηθούν την κίνηση στα στε- 51.600 ευρώ χωρίς την κρατική επιδότηση.
νά. Το σύστημα αναρτήσεων με τους πολλα- Σύντομα θα είναι διαθέσιμη και η τετρακίνη-
πλούς συνδέσμους πίσω δεν αντιμετωπίζουν ση έκδοση GTX με τους 299 ίππους, με το κό-
κανένα πρόβλημα στο να «σιδερώνουν» τις στος απόκτησης να ορίζεται στα 59.700 ευρώ
ανωμαλίες του οδοστρώματος. Μάλιστα κα- επίσης χωρίς να υπολογίζεται η έκπτωση του
ταφέρνει να κρατάει και τις κλήσεις σε εξαιρε- προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2».
τικά επίπεδα, που σε συνδυασμό με το στιβα-
ρό πλαίσιο και την ακρίβεια του συστήματος Τόσο ίδια, μα τόσο διαφορετι-
διεύθυνσης επιτρέπουν στο μοντέλο, όσο κά το ID.4 και ΙD.5!
αφήνει το αυξημένο βάρος που όμως κρύβε-
ται έντεχνα, να κινηθεί σβέλτα σε πιο κλειστά Αξίζουν τα 3.200 ευρώ διαφοράς που έχει
γρήγορα κομμάτια, με την υποστροφή στο από το αντίστοιχο ΊD.4? Αν κι η ομορφιά είναι
όριο να διορθώνεται από τα ηλεκτρονικά βο- υποκειμενική, από αισθητικής άποψης αξίζει
ηθήματα. Η καλή ηχομόνωση κι η εξαιρετική αφού το ID.5 δείχνει πιο κομψό και μοντέρνο,
σταθερότητα δημιουργούν μια υψηλής ποιό- ενώ στον τομέα της αυτονομίας, τα σχεδόν 40
επιπλέον χιλιόμετρα μπορεί να φανούν σωτή-
ρια. Η απόφαση είναι σίγουρα στον εν δυνά-
μει ιδιοκτήτη, αλλά η συνολική εικόνα γέρνει
την πλάστιγγα προς το ID.5. v
VW ID.5 204PS 77KWH
Χωρητικότητα μπαταρίας 77kWh
Καύσιμο Ηλεκτρική ενέργεια
Ισχύς (ίπποι) 204
Ροπή (Nm) 310
κιβώτιο/μετάδοση αυτόματο/πίσω
Start/Stop ΝΑΙ
0-100 χλμ/ώρα (δλ) 8,4
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 160
Κατανάλωση (kWh/100χλμ) 18,5
Η κεκλιμένη πίσω γραμμή της οροφής κι η ενσωματωμένη Αυτονομία (χλμ) 460-470
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
549
αεροτομή στο τελείωμα βοηθούν στην μείωση του Τιμή από 51.600
αεροδυναμικό συντελεστή στο 0,26Cd
S
61 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-10-22 final.indd 61 5/10/2022 9:49:29 πμ