Page 59 - 1-10-22
P. 59
n ΔΟΚΙΜΗ VW ID.5 204 PS 77kWh
Το ταμπλό έρχεται αυτούσιο από το ΙD.4 κι έχει minimal σχεδίαση, με τα υλικά να είναι ποιοτικά, αν κι
ελαφρώς σκληρά στο χαμηλότερο μέρος του
ωση του αεροδυναμικό συντελεστή που φτά- Η κεντρική
νει το 0,26Cd. Είναι οι διαφορετικής σχεδία- οθόνη αφής
σης προφυλακτήρες που έχουν πιο σπορτίφ 12 ιντσών
τρέχει το
χαρακτήρα και δένουν καλύτερα με τα φω- αναβαθ-
τιστικά σώματα κι η μικρότερη απόσταση από μισμένο
το έδαφος (16 εκατοστά) που δίνει μια αίσθη- λογισμικό,
που αν
ση στιβαρότητας που δεν θυμίζει SUV. Αυ- και είναι
τές οι αλλαγές μαζί με τις στάνταρ 19αρες ζά- μια όαση
ντες, έδωσαν στο γερμανικό μοντέλο το δικό μπροστά στην με, ενώ η συναρμογή είναι αρκετά καλή. Μί-
δύσχρηστη
του ύφος με τον εκλεπτυσμένο δυναμισμό να εικόνα του ζα δεν υπάρχει, παρά μόνο ο διακόπτης ταχυ-
αναβλύζει σε κάθε πέρασμα. προηγού- τήτων, με το αυτοκίνητο να «παίρνει μπρός»,
μενου, όταν ο αισθητήρας στο κάθισμα αντιληφθεί το
Αναβαθμισμένο λογισμικό για έχει ακόμα βάρος του οδηγού. Ό μικρός ψηφιακός πίνα-
περιθώρια
το ID.5, το ταμπλό του έρχεται βελτίωσης κας οργάνων 5,3 ιντσών δείχνει μόνο τις βα-
κατευθείαν από το ID.4 σικές πληροφορίες κι έρχεται σε αντίθεση με
την τεράστια οθόνη στο ταμπλό που αγγίζει
Η καμπίνα του ID.5 είναι ολόιδια με του τις 12 ίντσες κι είναι υπεύθυνη για τον κλιμα-
ΊD.4, με το σχεδιασμό της να είναι φουτουρι- τισμό, τη πλοήγηση και τις ρυθμίσεις του οχή-
στικός αλλά ταυτόχρονα και οδηγοκεντρικός, ματος. Το νέο λογισμικό του infotainment δεν
αποπνέοντας ένα φιλικό αέρα. Τα υλικά κα- θυμίζει σε τίποτα, ευτυχώς, την προηγούμενη
τασκευής είναι, κατά βάση, ποιοτικά, με με- κακοφτιαγμένη έκδοση και προσφέρει εξαι-
ρικά πλαστικά στα χαμηλότερα σημεία του ρετικές δυνατότητες συνδεσιμότητας, με τις
ταμπλό να είναι πιο σκληρά από όσο θα θέλα- φωνητικές εντολές να λειτουργούν καλύτε-
S S
59 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-10-22 final.indd 59 5/10/2022 9:49:19 πμ