Page 24 - 05_2023
P. 24
n n n n ΤEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ Kia – Citroen
Εύρεση βλαβών: Η Citroen δεν βρήκε το 51% μόνο απέτυχε, αλλά ήταν πολύ πιο χαμη-
των βλαβών και η Kia το 61% λά και από την Hyundai για την οποία υπο-
τίθεται πως «κρατάμε πιο μικρό καλάθι».
Πόσο Premium είναι τελικά η Kia με τόσο
χαμηλά ποσοστά στο συνεργείο της;
Στη Citroen κάτω από το
50% η εύρεση βλαβών, στο
30% ο ποιοτικός έλεγχος
Πολύ χαμηλά και η Citroen, η οποία δεν
κατάφερε να βρει το 51% των βλαβών,
ενώ ταυτόχρονα «πάτωσε» και στον ποι-
οτικό έλεγχο, καθώς έπιασε μόλις 30%.
Αν δεν αλλάξει εικόνα στα συνεργεία της,
μπορεί άραγε να βγάλει από πάνω της την
ταμπέλα της LOW BUDGET μάρκας στον
όμιλο PSA; Μπορούν χωρίς καμία βελτίω-
ση οι παροχές της να συνάδουν με τις τι-
μές των αυτοκινήτων της, που έχουν ανέ-
βει στα ύψη; Η απάντηση είναι όχι, φυσικά.
Το θέμα με την αύξηση των τιμών θα πλή-
ξει πολύ περισσότερο αυτές τις μάρκες και
θα ωφελήσει τις premium, αν δεν αλλά-
ξουν γρήγορα λογική αντιμετώπισης του
πελάτη στο After Sales. Και αυτό είναι κάτι
που έπρεπε να είχε δουλευτεί από την αρ-
χή της πανδημίας, καθώς τώρα με τις ατε-
λείωτες ουρές στα συνεργεία της, «πιάσε
το αυγό και κούρευτο»
Στο ποιοτικό κομμάτι καμία
από τις δύο εταιρείες δεν τα
πήγε καλά. Citroen 30% -
Kia 20%
Ξεκινάμε από την Kia όπου υπέπεσε σε
2 βασικά φάουλ. Πρώτον ο μηχανικός δεν
ασχολήθηκε μαζί μας αρκετά, ουσιαστι-
****Για τα test συνεργείων χρησιμοποιήσαμε ένα Citroen C2 και ένα Kia κά μας ξεπέταξε, και δεύτερον δεν έκανε
Sportage, δωδεκαετίας (ώστε να έχουν κάποιες φυσιολογικές φθορές). Τα
test έγιναν στο χρονικό διάστημα Δεκεμβρίου-Ιανουαρίου. Test Drive μετά το Service. Επίσης δεν μας
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 24
#e-agora-themata-05-23 internet.indd 24 27/4/2023 2:48:01 µµ