Page 26 - 05_2023
P. 26
n n n n ΤEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ Kia – Citroen
έδωσε χαρτί ελέγχου ή ζημιών, μας ενη- ότι θα στοίχιζε το service, έγιναν 102. Και
μέρωσε προφορικά ότι χρειάζεται αλλαγή κάπου εκεί σταματάνε τα θετικά, αφού σε
το δοχείο νερού, χωρίς όμως να μας ανα- όλα τα υπόλοιπα απέτυχε και την οδήγησε
φέρει το κόστος αντικατάστασης. Στα θετι- να χάσει το 70% του ποιοτικού ελέγχου.
κά βάζουμε τη δωρεάν οδική βοήθεια για
ένα χρόνο αρκεί σε περίπτωση βλάβης να Οι τιμές ανεβαίνουν στον
ξαναπάμε το αυτοκίνητο στο συγκεκριμέ- «Θεό» αλλά το After Sales
νο συνεργείο. Η συνολική βαθμολογία, τους χειροτερεύει
της Kia ήταν μόλις 20% ή αν θέλετε καλύ-
τερα έχασε 80% από στην ποιοτική αξιο- Όλες οι τιμές των αυτοκινήτων έχουν
λόγηση που κάναμε. ανέβει πάρα πολύ τα τελευταία 3 χρόνια.
H επίσκεψη στη Citroen ξεκίνησε αρκε- Αυτό έχει μεγάλο αντίκρισμα στις μάρκες
τά περίεργα, μιας και δεν είχε χώρο ανα- οι οποίες, παραδοσιακά, ήταν οι πιο προ-
μονής πελατών. Όμως ο μηχανικός ασχο- σιτές. Αν στη Citroen οι τιμές έχουν φτάσει
λήθηκε αρκετά μαζί μας, ενημερώνοντας στα επίπεδα premium μάρκας και οι πα-
μας λεπτομερώς για το αυτοκίνητο, ενώ ροχές όχι, τότε τι γίνεται; Θα πρέπει, άμε-
κατά τη διάρκεια του σέρβις βρέθηκαν 2 σα, να κοιτάξουν τον πελάτη και μετά την
ζημίες. Η πρώτη αφορούσε το ρουλεμάν πώληση για να μπορούν να είναι ανταγω-
τροχού, που δεν έχριζε άμεσης αλλαγής νιστικοί. Το ίδιο συμβαίνει και στην Kia.
και η δεύτερη τη βαλβίδα όπισθεν που Premium που; Στο test που πραγματοποι-
διορθώθηκε άμεσα. Επίσης στη Citroen ήσαμε ήταν χειρότερη και από την Citroen,
πληρώσαμε τα λιγότερα από όλες τις εται- τόσο στην εύρεση των βλαβών όσο και στο
ρείες που έχουμε επισκεφτεί, παρόλο που ποιοτικό κομμάτι, που δεν την βάλαμε καν
τα 80 ευρώ που μας είπαν στο τηλέφωνο απέναντι σε μια Premium εταιρεία. v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 26
#e-agora-themata-05-23 internet.indd 26 27/4/2023 2:48:08 µµ