Page 25 - 05_2023
P. 25
n ΤEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ Kia – Citroen
ΕΠΕΞΉΓΉΣΉ ΤΟΥ ΚΑΘΕ
ΠΟΙΟΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ:
Χρόνος Κλεισίματος Ραντε-
βού: Αξιολογούμε την ευκολία με
την οποία κλείσαμε τηλεφωνικά το
προγραμματισμένο ραντεβού (αν
δηλαδή μας έδωσαν κοντινή ή μα-
κρινή ημερομηνία service).
Στην πράξη: Και στις 2 εταιρείες
δεν δυσκολευτήκαμε να κλείσου-
με ραντεβού
Πιστοποιητικό Ελέγχου: Με-
τά το πέρας του service, το συνερ-
γείο είναι υποχρεωμένο να μας δώσει έντυπο με Στην πράξη: Oμηχανικός της Κia δεν έκανε Test
τα σημεία ελέγχου που πραγματοποίησε. Ετσι ξέ- Drive μετά το service, ενώ οι άνθρωποι της Citroen
ρει ο καταναλωτής τι ελέγχθηκε στη διάρκεια του δοκίμασαν κανονικά το αυτοκίνητο.
service. Χρόνος που μας αφιέρωσε ο μηχανικός: Ελέγ-
Στην πράξη: Όύτε η Kia, ούτε η Citroen δεν μας χουμε πόσο ασχολήθηκε ο μηχανικός να μας εξη-
έδωσαν έντυπο, με τα σημεία που ελέγξανε. γήσει τι διαπίστωσαν κατά τη διάρκεια του service
Αναφορά προβλημάτων: Κατά την διάρκεια του και των ελέγχων.
service και εφόσον πραγματοποιήσουν τους ελέγ- Στην πράξη: Ό μηχανικός της Kia ήταν ιδιαίτερα λα-
χους που υπόσχονται, θα ανακαλύψουν κάποιες κωνικός και δεν αφιέρωσε αρκετό χρόνο για να μας
φθορές. (Για τις ανάγκες του Service εμείς πηγαίνου- εξηγήσει τις εργασίες στο αυτοκίνητο. Στην αντίπερα
με αυτοκίνητα 10-12 ετών που έχουν φθορές). Θα όχθη, ο μηχανικός της Citroen ασχολήθηκε αρκετά
πρέπει το συνεργείο να σας δώσει αναλυτικό έντυ- μαζί μας και μάλιστα μας ανέλυσε γιατί δεν χρειαζό-
πο με τις ζημιές και το κόστος αντικατάστασης τους. ταν άμεση αλλαγή το ρουλεμάν του τροχού
Στην πράξη: Όύτε και εδώ μας δόθηκε έντυπο με Απρόβλεπτη ταλαιπωρία:. Πχ. δεν θυμούνται το
ζημιές και κόστος αντικατάστασης. Η Kiaμας ανέ- ραντεβού που έχουμε κλείσει, μας «κλείνουν μέ-
φερε προφορικά ότι το δοχείο νερού χρήζει αλλα- σα» το αυτοκίνητο χωρίς λόγο, μας διώχνουν από
γής, ενώ η Citroenμας υπόδειξε δυο βλάβες που το συνεργείο γιατί δεν έχουν που να μας βάλουν να
βρήκε, με τη μία να διορθώνεται άμεσα. περιμένουμε κτλ (η «Απρόβλεπτη ταλαιπωρία» έχει
Χώρος αναμονής & Συνεργείο: Αξιολογούμε διπλό συντελεστή καθώς είναι βασικός λόγος απο-
αν υπήρχε χώρος αναμονής καθώς και αν ήταν γοήτευσης του καταναλωτή από τη μάρκα).
καθαρό και οργανωμένο το συνεργείο που επι- Στην πράξη: Και στις δύο περιπτώσεις δεν είχαμε
σκεφτήκαμε. απρόβλεπτη ταλαιπωρία.
Στην πράξη: Η Citroen δεν είχε χώρο αναμονής, Τηλεφωνική επικοινωνία μετά το Service:
χαλώντας την εμπειρία πελάτη και αναγκάζονταν να Ελέγχουμε αν μας κάλεσαν να μάθουν αν μείνα-
«κόβει βόλτες» μέχρι να ολοκληρωθεί το service. με ικανοποιημένοι και αν το αυτοκίνητο είναι ΌΚ.
Test Drive: Μετά το τέλος των εργασιών του Στην πράξη: Καμία από τις 2 εταιρείες δεν μας
service (ή της επισκευής), ελέγχουμε αν ο μηχανι- κάλεσε για να μάθει αν μείναμε ικανοποιημένοι
κός δοκίμασε το αυτοκίνητο πριν μας το παραδώσει. από την επίσκεψη μας στο συνεργείο τους
S S
25 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-05-23 internet.indd 25 27/4/2023 2:48:01 µµ