Page 29 - 10_2023
P. 29
n TEST ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ Renault Captur 100.000 χλμ.
βλήματα που αντιμετώπισε η ομάδα της Το Renault χίσει να γνωρίζουν ιδιαίτερη άνθηση. Με
AutoBild με το γαλλικό SUV. Όμως όλα τα πέρασε από σχετικά μικρό βάρος (1.346 κιλά) και μα-
σκληρές
παραπάνω μοιάζουν σαν πταίσματα μπρο- δοκιμασίες ζεμένες διαστάσεις (μήκος 4,23 μ., πλάτος
στά στις δυσλειτουργία του σασμάν, το όπως όλα 1,8 μ.), το γαλλικό μοντέλο φαντάζει ένα
οποίο μετά τις 50.000 χιλιόμετρα αρνιόταν τα μοντέλα απολύτως κατάλληλο για την πόλη και φι-
των test
να συνεργαστεί με τον οδηγό και τον κινη- διαρκείας. λικό προς το παρκάρισμα όχημα. Μεταξύ
τήρα, κάνοντας πρόκληση την κίνηση μέ- άλλων, το Captur ξάφνιασε ευχάριστα την
σα στην πόλη και κάθε εκκίνηση σε φα- ομάδα της Autobild και στις εκτός πόλεων
νάρι μια περιπέτεια, όπως αναφέρει κι ο διαδρομές, κάτι που οφείλεται στην πλατ-
Γερμανός υπεύθυνος δοκιμών. Ας δούμε φόρμα CMF-B της Renault-Nissan και στο
όμως πως ξεκίνησαν όλα. δίδυμο κινητήρα-ανάρτηση, όπως θα δού-
με και παρακάτω.
Διαστάσεις κατάλληλες για Βέβαια οι μικρές διαστάσεις του και η
πόλη, αλλά κακή πίσω ορα- οροφή που στενεύει προς τα πίσω, ώστε
τότητα να δώσει μια πιο δυναμική εικόνα στο μο-
ντέλο, έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην ευ-
Όταν το Renault Captur με τους 130 ίπ- ρυχωρία, ακόμα και για τον οδηγό, ο οποί-
πους μπήκε στο γκαράζ της Autobild στις ος αν ξεπερνάει το 1,90 σε ύψος θα νιώσει
23 Σεπτεμβρίου 2020, όλη η συντακτική «στριμωγμένος». Συγκεκριμένα ο συντά-
ομάδα του περιοδικού είχε ενθουσιαστεί κτης της AutoBild ανάφερε ότι δεν είναι
με το λαμπερό κόκκινο του και τη μαύ- βολικό για ψηλούς ανθρώπους, αφού τα
ρη οροφή του. Η αλήθεια είναι ότι με το μπροστινά καθίσματα είναι τοποθετημένα
Captur η γαλλική εταιρία χτύπησε φλέβα πολύ ψηλά, ενώ το «κόψιμο» της πόρτας
χρυσού, μιας και τα μικρά SUV είχαν αρ- αρκετά χαμηλά. Επίσης και οι πίσω επιβά-
S S
29 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
29
#e-agora-themata-10-23 internet new.indd 29 2/10/2023 11:46:31 πµ