Page 32 - 10_2023
P. 32
n n n n TEST ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ Renault Captur 100.000 χλμ.
πρώτες ρωγμές στα πλευρικά μαξιλαρά-
κια, ενώ υπήρχε σημαντική συσσώρευση
βρωμιάς στο κουτί του φίλτρου αέρα, κά-
τι που μάλλον οφείλεται στο γεγονός ότι
το συνεργείο ήταν απρόσεκτο κατά τη συ-
ντήρηση.
Βέβαια κάτι τέτοιο δεν μπορεί να πε-
ράσει στα ψηλά γράμματα, αφού από την
οπτική του περιοδικού, αυτό είχε σημαντι-
κές συνέπειες, καθώς στην τουρμπίνα και
στον τέταρτο κύλινδρο υπήρχαν σημάδια
που οφείλονται σε σωματίδια ρύπων, ενώ
μας προκάλεσαν κάποια ανησυχία τα ση-
μάδια στο τοίχωμα του κυλίνδρου και στην
στεφάνη του εμβόλου, καθώς και τα μικρά
Φύλλο και ήταν εντελώς διαφορετικά. Συγκεκριμένα χτυπήματα στον κύλινδρο της φτερωτής
φτερό το Re- ο ίδιος άνθρωπος ανέφερε ότι η συμπε- του τούρμπο, παρόλο που δεν είχε παρου-
nault Cap- σιαστεί κάποιο πρόβλημα μέχρι την απο-
tur. Στο κάτω ριφορά του κατά την εκκίνηση στην πό-
μέρος υπάρχει λη είναι καταστροφική, ενώ λίγο πριν τα συναρμολόγηση. Επιπλέον υπήρχαν κά-
σημάδια 100.000 χιλιόμετρα νόμιζε ότι ο συμπλέ- ποιες περίεργες εναποθέσεις λαδιού και
διάβρωσης. στις οκτώ βαλβίδες εισαγωγής.
κτης έκανε «απεργία». Στην πραγματικό-
τητα, δεν μπορούσε να περάσει σωστά την
ισχύ του κινητήρα στους τροχούς, ειδικά Σκουριά στο κάτω μέρος του
σε μανούβρες, ενώ οι αλλαγές σχέσεων πατώματος και σε άξονες
ήταν έντονες κι τραχιές.
Εκτός από το συνεργείο, απρόσεκτο φά-
Περίεργα σημάδια σε χιτώ- νηκε και το εργοστάσιο ως προς το ομοι-
νια, έμβολα και τουρμπίνα όμορφο πέρασμα του αμαξώματος με κε-
ρί, με αποτέλεσμα και οι 2 κάτω πλαϊνές
Αν λοιπόν είχαν βαθμολογήσει το πλευρές του σασί του αυτοκινήτου να πα-
Captur πριν από την αποσυναρμολόγηση, ρουσιάζουν σημάδια διάβρωσης, ενώ και
θα του έβαζαν ένα «τίμιο» 2+ (με άριστα οι άξονες είχαν αρχίσει να παίρνουν το λε-
το 1+), παρά τα προβλήματα που διαπι- πτό καφέ χρώμα της σκουριάς.
στώθηκαν. Όμως η «ολική διάλυση» είναι Η επιτυχία κρίνεται στις λεπτομέρειες
ένα από τα σημαντικότερα στάδια της δο- και η Renault φαίνεται να υστερεί σε αυτό
κιμής αντοχής της AutoBild και δυστυχώς το κομμάτι, με αποτέλεσμα στη συνολική
για τη Renault αποκάλυψε ακόμα περισ- βαθμολογία το Captur να μην μπορεί να
σότερες «ατέλειες». πάρει πάνω από ένα 3+. Σίγουρα αν δεν
Το κάθισμα του οδηγού, για παράδειγ- υπήρχαν οι αστοχίες από εργοστάσιο και
μα, για το οποίο δεν είχε ποτέ παραπονε- συνεργείο, το γαλλικό μοντέλο θα είχε πά-
θεί κανείς μέχρι το τέλος, παρουσίασε τις ρει ένα ολόκληρο βαθμό παραπάνω. v
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 32
#e-agora-themata-10-23 internet new.indd 32 2/10/2023 11:46:44 πµ