Page 31 - 10_2023
P. 31

n TEST ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ Renault Captur 100.000 χλμ.



               μό στις προαιρετικές ζάντες 18 ιντσών και
               στα ελαστικά 215/55, που μετέφεραν λί-
               γους παραπάνω κραδασμούς όταν το αυ-
               τοκίνητο  περνούσε  πάνω  από  καπάκια
               φρεατίων και πιο έντονες ανωμαλίες. Βέ-
               βαια η συντακτική ομάδα της Autobild θε-
               ωρεί ότι αν το αυτοκίνητο φόραγε 16 ή 17
               ιντσών ζάντες, δεν θα αντιμετώπιζε τέτοια
               προβλήματα.


               Εξαιρετικός ο κινητήρας
               που είναι συνεργασία με

               Mercedes


                 Ό 1,3 λίτρων τετρακύλινδρος αλουμινέ-
               νιος κινητήρας, ο οποίος έχει αναπτύχθη-    Στα 100.000 χλμ το μοτέρ ανοίχτηκε, με περίεργα σημάδια
                                                           σε χιτώνια, έμβολα και τουρμπίνα να έχουν κάνει την
               κε σε συνεργασία με τη Mercedes, έλα-       εμφάνιση τους.
               βε επίσης θετικές κριτικές, αφού οι 130
               ίπποι του ήταν ικανοί να επιταχύνουν το
               Captur από το 0 στα 100 χ.α.ω. σε λιγότε-
               ρο από δέκα δευτερόλεπτα, ενώ ανέβαζε

               σβέλτα μέχρι και την τελική ταχύτητα των
               193 χλμ./ώρα. Όι περισσότεροι συντάκτες
               συμφώνησαν ότι πρόκειται για ένα πραγ-
               ματικά «ζωντανό» κινητήρα, ο οποίος μά-
               λιστα παρά το ζωηρό του ταμπεραμέντο,
               ήταν αρκετά προβλέψιμο και χωρίς αναί-
               τια ξεσπάσματα, ενώ η καλή ηχομόνωση
               του άφηνε θετικές εντύπωση, με τους αε-
               ροδυναμικούς ήχους να είναι οι μόνοι θό-
               ρυβοι μετά τα 100 χλμ./ώρα.                 Αν και στα ταξίδια ήταν άνετο, τα προβλήματα του σασμάν

                                                           χάλασαν τη συνολική εικόνα και βαθμολογία του
               To σασμάν στα 50.000 χλμ.
               έβγαλε τα πρώτα προβλήματα                                     μούς περιοδικού») ήταν 8,7 λτ./100 χλμ.
                                                                                Ωστόσο,  παρά  την  εξαιρετική  λειτουρ-
                 Επίσης,  αρκετά  καλά  τα  πήγε  και  στο                    γία του κινητήρα, το αυτόματο κιβώτιο πα-
               κομμάτι της κατανάλωσης, μιας κι η μέση                        ρουσίασε  σημάδια  «κατάρρευσης»  κα-
               τιμή σε ταξίδι, ακόμα και φορτωμένο με                         τά τη διάρκεια της test αξιοπιστίας. Αν και
               τέρμα γκάζι, κυμαίνονταν στα 6,1 λτ./100                       στα 25.349 χιλιόμετρα, ο υπεύθυνος δο-
               χλμ. (6,8 λτ. στο τέλος της δοκιμής), ενώ                      κιμής  της  Autobild  σημείωσε  ότι  το  σα-
               ο συνολικός «λογαριασμός» στα 100.000                          σμάν ήταν ομαλό στη λειτουργία και χω-

  S            χλμ.  (που  ουσιαστικά  έγραψε  σε  «ρυθ-                      ρίς κραδασμούς, στις 50.000 τα πράγματα    S

                                                   31 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-10-23 internet new.indd   31                                                          2/10/2023   11:46:35 πµ
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36