Page 12 - e-agora 05-10-20
P. 12
n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΔΙΕΘΝΗΣ
210 χρόνια ιστορίας
για την PEUGEOT
Από την α τελευταία δέκα χρόνια η καθημερι-
επανάσταση νότητα έχει αλλάξει άρδην: όχι μόνο
στο χώρο της Τμέσω της ψηφιακής τεχνολογίας και
μόδας τον της συνδεσιμότητας, αλλά και μέσω του τρό-
19ο αιώνα που σκέψης, των νέων καταναλωτικών προ- και 30 Οκτωβρίου η είσοδος στο Μουσείο «L
τύπων και των νέων μεθόδων κινητικότητας. Aventure Peugeot» στην πόλη Sochaux της
μέχρι την Κατά τη διάρκεια όλης αυτής της περιόδου η Γαλλίας κοστίζει μόνο ένα ευρώ για όλους
επανάσταση Peugeot παρέμεινε στην κορυφή, ενώ πα- τους επισκέπτες. Απο τα μέσα Σεπτεμβρίου η
της ράλληλα εξελισσόταν: άνοιγε νέους δρόμους συλλογή των προϊόντων Peugeot Lifestyle εί-
κινητικότητας για να προχωρήσουν οι υπηρεσίες κινητικό- ναι διαθέσιμη για τον εορτασμό της επετείου
με τα τητας, ώστε να προσφέρουν στην αγορά νέα των 210 χρόνων στο online κατάστημα. Αυ-
ποδήλατα επιτυχημένα οχήματα και φυσικά, για να δη- τή η χαρακτηριστική συλλογή «Since 1810»
και τα μιουργηθεί η ηλεκτροκίνηση. δημιουργήθηκε για τους φίλους της μάρκας.
Για να γιορτάσει η Peugeot αυτή την επέτειο Είναι μία ξεχωριστή συλλογή που περιλαμ-
αυτοκίνητα, και να τιμήσει τους συνεργάτες της δημιούρ- βάνει αντικείμενα για την κουζίνα, όπως μύ-
η Peugeot γησε ένα δίμηνο πρόγραμμα μοναδικών εορ- λους, είδη ρουχισμού και μινιατούρες μοντέ-
άλλαζε ταστικών ορόσημων: λων Peugeot. Για τους εμπόρους τα προϊόντα
πάντα τους Δημιουργήθηκε ένα ιδιαίτερο λογότυπο (μπρελόκ, τσάντες, καμβάς) υπογράφονται με
κανόνες και αφιερωμένο στον εορτασμό των 210 ετών τα «210 χρόνια» και φέρουν το μαύρο λογό-
διαμόρφωνε του λιονταριού της μάρκας. Απο τις 24 Αυ- τυπο σε λευκό φόντο.
απο την γούστου μέχρι και το τέλος του 2020: μία δι- Με βάση την τεχνολογική επιθετική στρα-
αρχή τα εθνής καμπάνια «2.1.0» συνοδεύει την επέ- τηγική της και τον εξηλεκτρισμό της γκάμας
δεδομένα της τειο της Peugeot. Tον Σεπτέμβριο και τον της, η μάρκα PEUGEOT μπαίνει δυνατά στην
Οκτώβριο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εποχή της ενεργειακής μετάβασης. Η συναρ-
κινητικότητας. δεσπόζουν 13 ταινίες με τις πιο σημαντικές παστική και απολαυστική οδήγηση, ο κομψός
στιγμές της μάρκας: Το Peugeot 205, τον σχεδιασμός και η ασυμβίβαστη ποιότητα, εί-
αγώνα του Le Mans το 1993, την Peugeot στο ναι η δέσμευση της μάρκας στους πελάτες
WRC, το εργατικό δυναμικό της, το Peugeot της, και συμβάλλει στην εμπειρία που προ-
e-Legend, το Peugeot 404, τον Armand σφέρει κάθε PEUGEOT. Με παρουσία σε πε-
Peugeot, το Peugeot Type 1, το Peugeot 401 ρισσότερες από 160 χώρες σε 10.000 ση-
Eclipse, τα 6 βραβεία Αυτοκινήτου της Χρο- μεία πώλησης, η μάρκα πούλησε σχεδόν
νιάς (Car Of The Year), το Rally Dakar. Στις 26 1.500.000 οχήματα σε όλο τον κόσμο το
Σεπτεμβρίου το ολοκαίνουριο 508 Peugeot 2019. Η PEUGEOT συνδυάζει την ολοκληρω-
Sport Engineered επιλέχθηκε απο το κοι- μένη αριστεία, τη γοητεία και τη συγκίνηση,
νό ως το πιο εμβληματικό όχημα των τελευ- φιλοδοξώντας να γίνει η κορυφαία μάρκα μα-
ταίων δύο αιώνων. Απο 1 Σεπτεμβρίου έως ζικής παραγωγής σε παγκόσμια κλίμακα. v
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 12
#e-agora-themata-05-10-20.indd 12 2/10/2020 12:32:24