Page 17 - e-agora 05-10-20
P. 17
n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ
μπλέκτη είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρική
αντλία λαδιού που εξασφαλίζει αλλαγές
ταχυτήτων και παροχή λαδιού ακόμα και
όταν ο TFSI απενεργοποιείται προσωρινά.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου βρίσκεται κά-
τω από το αμάξωμα, στο πίσω μέρος του
A3 Sportback 40 TFSI e. Τα 96 πρισματι-
κά της στοιχεία αποθηκεύουν 13,0 kWh
ενέργειας, σχεδόν 48% περισσότερο από
το προηγούμενο μοντέλο. Η μεγάλη ενερ-
γειακή διαφορά οφείλεται στη βελτιωμέ- πεδο. Στη δεύτερη, παρέχεται όσο το δυ- Ηλεκτρική
νη κυτταρική χημεία, καθώς δεν έχουν νατόν περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια αυτονομία
πραγματοποιηθεί άλλες δομικές αλλαγές στην μπαταρία. Προκειμένου να επιτευ- που φτάνει τα
78 χιλιόμετρα
στη μπαταρία. Ένα ξεχωριστό κύκλωμα χθεί μεγιστοποίηση του βαθμού απόδο- και ισχύς 204
ψύξης ελέγχει τη θερμοκρασία της. Μπο- σης, επιλέγεται ο ελεύθερος τροχασμός PS (150 kW)!
ρεί να συνδεθεί και με το σύστημα κλιμα- του αυτοκινήτου με απενεργοποιημένο Το νέο A3
Sportback
τισμού, εάν είναι απαραίτητο. Αυτό επι- τον κινητήρα TFSI στις περισσότερες πε- 40 TFSI e
τρέπει ηλεκτρική οδήγηση ακόμη και σε ριπτώσεις κατά την επιβράδυνση, επιτρέ- αποτελεί
πολύ υψηλές εξωτερικές θερμοκρασίες. ποντας στο αυτοκίνητο να ρολάρει ελεύ- μία πολύ
δυναμική
To A3 Sportback 40 TFSI e εκκινεί πά- θερα. Tο Audi A3 Sportback 40 TFSI e προσθήκη
ντα ηλεκτρικά. Ο οδηγός μπορεί να δώσει διαθέτει στάνταρ το Audi drive select. στην ήδη
προτεραιότητα στην ηλεκτρική κίνηση με Στην επιλογή του δυναμικού προφίλ και πλούσια
το κουμπί EV. Μπορεί να καλύψει έως και όταν το S tronic έχει ρυθμιστεί στη θέση γκάμα του
νέου Audi A3.
78 χιλιόμετρα (σύμφωνα με το πρότυπο S, η υβριδική μονάδα δείχνει το σπορ δυ-
NEDC) αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση, ναμικό της. Όταν ο οδηγός βυθίζει το πε-
που είναι η πλειονότητα των καθημερι- ντάλ στο πάτωμα μέσω kick down, απε-
νών μετακινήσεων, με μηδενικές τοπικές λευθερώνει την πλήρη ροπή ώθησης για
εκπομπές ρύπων. Η αυτονομία αυτή είναι έως και δέκα δευτερόλεπτα. Μόλις ση-
σχεδόν 20 χλμ. μεγαλύτερη εκείνης του κώσει το πόδι του από το πεντάλ γκα-
προηγούμενου μοντέλου. Κινούμενο μό- ζιού, ο ηλεκτρικός κινητήρας μεταβαίνει
νο ηλεκτρικά, η τελική ταχύτητα φτάνει τα σε ανάκτηση ανεργίας. Η επιβράδυνση
140 χλμ./ώρα. Σε χαμηλές ταχύτητες, πα- που προκύπτει δημιουργεί μια αληθινή
ράγεται ο υποχρεωτικός πλέον τεχνητός αίσθηση οδήγησης με ένα μόνο πεντάλ,
ηλεκτρονικός ήχος ώστε να αντιλαμβάνο- για επιτάχυνση και επιβράδυνση.
νται οι πεζοί ότι πλησιάζει ηλεκτρικό όχη- Κατά το φρενάρισμα, η επιβράδυνση
μα. εκτελείται μόνο από τον ηλεκτρικό κι-
Υπάρχει δυνατότητα επιλογής, μέσω νητήρα, για έως περίπου 0,3 g, καλύ-
του λειτουργικού συστήματος MMI, των πτοντας έτσι τη συντριπτική πλειονότη-
καταστάσεων «Battery hold» και «Battery τα όλων των πεδήσεων στην καθημερινή
charge». Στην πρώτη, η διαθέσιμη φόρτι- οδήγηση. Τα υδραυλικά φρένα των τρο-
ση μπαταρίας διατηρείται στο τρέχον επί- χών ενεργοποιούνται μόνο εάν ο οδηγός
17 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-05-10-20.indd 17 2/10/2020 12:32:30