Page 14 - e-agora 05-10-20
P. 14

n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ







               Με απλά
               λόγια, αυτό
               σημαίνει ότι
               το e-TEC
               αντιπρο-
               σωπεύει
               το βασικό
               επίπεδο
               εξηλεκ-
               τρισμού, ενώ
               η κατηγορία
               iV περιέχει
               αυτοκίνητα
               με υψηλότερο
               επίπεδο
               εξηλεκ-
               τρισμού,
               συμπερι-          ων υβριδικών είναι ότι δεν μπορούν να  εσωτερικής καύσης μέσω ιμάντα κίνη-
               λαμβανο-          φορτιστούν  από  μια  ηλεκτρική  πρίζα.  σης,  μέσω  του  οποίου  μπορεί  είτε  να
               μένης της
               πλήρως            Με απλά λόγια, αυτό σημαίνει ότι το e- ενισχύσει  την  απόδοση  του  κινητήρα
               ηλεκτρικής        TEC αντιπροσωπεύει το βασικό επίπεδο  εσωτερικής καύσης  είτε να ανακτήσει
               κίνησης.          εξηλεκτρισμού, ενώ η κατηγορία iV πε- ενέργεια  και  να  την  αποθηκεύσει  στη

                                 ριέχει αυτοκίνητα με υψηλότερο επίπε- μπαταρία. Εδώ, ο ηλεκτρικός κινητήρας
                                 δο εξηλεκτρισμού, συμπεριλαμβανομέ- αυξάνει τη συνολική απόδοση κατά αρ-
                                 νης της πλήρως ηλεκτρικής κίνησης. Η  κετά kW, κυρίως σε χαμηλότερες στρο-
                                 οικογένεια e-TEC περιλαμβάνει επί του  φές,  για  παράδειγμα  σε  εκκίνηση  από
                                 παρόντος  δύο  εκδόσεις  της  OCTAVIA,  στάση. Τα αυτοκίνητα με τεχνολογία e-
                                 με διαφορετικό κινητήρα. Η οικογένεια  TEC δεν μπορούν να προσφέρουν πλή-
                                 iV  είναι  μεγαλύτερη,  με  τα  ηλεκτρικά  ρως ηλεκτρική κίνηση, αλλά, όπως και

                                 μοντέλα ENYAQ iV και CITIGOe iV και  τα αυτοκίνητα iV, μπορούν να ταξιδεύ-
                                 τα υβριδικά SUPERB iV, OCTAVIA iV και  ουν σε υψηλότερες ταχύτητες με τον κι-
                                 OCTAVIA RS iV.                               νητήρα εσωτερικής καύσης απενεργο-
                                   Σε  αντίθεση  με  τα  αυτοκίνητα  iV,  τα  ποιημένο.  Εκείνη  τη  στιγμή  οι  όποιες
                                 μοντέλα  e-TEC  χρησιμοποιούν  τεχνο- απαιτήσεις για τα ηλεκτρικά κυκλώματα
                                 λογία  48  Volts.  Το  τμήμα  που  αφορά  του αυτοκινήτου καλύπτονται από ηλε-
                                 τον κινητήρα εσωτερικής καύσης  βασί- κτρική ενέργεια από τη μπαταρία 48 V η
                                 ζεται σε τυποποιημένους κινητήρες αυ- οποία φροντίζει για όλες τις βοηθητικές

                                 τοκινήτων. Σε αντίθεση με τα τελευταία,  λειτουργίες, όπως το υδραυλικό τιμόνι.
                                 ωστόσο,  ο  εναλλάκτης  αντικαθίστα- Χάρη στον ηλεκτροκινητήρα, η επακό-
                                 ται από έναν ηλεκτροκινητήρα που λει- λουθη  γρήγορη  επανεκκίνηση  του  κι-
                                 τουργεί και ως γεννήτρια και μια μπα- νητήρα  εσωτερικής  καύσης  είναι  σχε-
                                 ταρία ιόντων λιθίου 48 V. Ο ηλεκτρικός  δόν απαρατήρητη για τους χρήστες.
                                 κινητήρας  συνδέεται  με  τη  κινητήρα         Το αποτέλεσμα είναι η μειωμένη κα-


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 14




          #e-agora-themata-05-10-20.indd   14                                                                    2/10/2020   12:32:24
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19