Page 15 - e-agora 05-10-20
P. 15

n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ



               τανάλωση καυσίμου και συνεπώς η μεί- βάλλει άμεσα στην αύξηση της απόδο-
               ωση  των  εκπομπών  CO2  χωρίς  συμ- σης  στην  έξοδο  του  στροφαλοφόρου
               βιβασμούς  στη  μέγιστη  απόδοση,  σε  άξονα. Η συνολική συνδυασμένη ισχύς                Οι μπαταρίες
               αντίθεση  με  τα  συμβατικά  συστήματα  αυτού του συστήματος είναι 150 kW. Η              των
                                                                                                         μοντέλων iV
               κινητήρων χωρίς την τεχνολογία e-TEC.  μπαταρία 13 kW επαρκεί για 55 χιλιό-               μπορούν να
               Στην  περίπτωση  της  OCTAVIA,  υπάρ- μετρα  καθαρά  ηλεκτρικής  οδήγησης,                φορτιστούν
               χουν δύο εκδόσεις e-TEC, των 81 kW,  σύμφωνα με το WLTP.                                  είτε από
                                                                                                         ηλεκτρικές
               με κινητήρα 1.0 TSI e-TEC και των 110         Οι  μπαταρίες  των  μοντέλων  iV  μπο-      πρίζες του
               kW, με κινητήρα 1.5 TSI e-TEC. Μόνο  ρούν να φορτιστούν είτε από ηλεκτρι-                 οικιακού

               τα  μοντέλα  iV  προσφέρουν  ένα  πλή- κές  πρίζες  του  οικιακού  δικτύου  εί-           δικτύου είτε
                                                                                                         από σταθμούς
               ρως ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα. Δι- τε από σταθμούς φόρτισης ή, όπως και                 φόρτισης
               αφέρουν από τα e-TEC στο ότι οι ηλε- στα ήπια υβριδικά, με ανάκτηση ενέρ-                 ή, όπως και
               κτρικοί  κινητήρες  τους  είναι  πολύ  πιο  γειας,  που  σημαίνει  αποθήκευση  της        στα ήπια
               ισχυροί,  παρέχοντας  απόδοση  που  εί- ενέργειας που παράγεται κατά το φρε-              υβριδικά, με
                                                                                                         ανάκτηση
               ναι συγκρίσιμη με τους τυπικούς κινη- νάρισμα. Κατά τη διάρκεια της ανάκτη-               ενέργειας,
               τήρες εσωτερικής καύσης. Και δεν έχει  σης, ο ηλεκτρικός κινητήρας λειτουργεί             που σημαίνει
               σημασία αν είναι ένα plug-in υβριδικό  ως γεννήτρια και μετατρέπει τη μηχανι-             αποθήκευση
                                                                                                         της ενέργειας
               ή ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Η  κή ενέργεια σε ηλεκτρική, η οποία κα-               που
               νέα OCTAVIA iV, για παράδειγμα, συν- τόπιον  αποθηκεύεται  στη  μπαταρία.                 παράγεται
               δυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα 85 kW με  Αυτή  η  ενέργεια  μπορεί  στη  συνέχεια            κατά το
                                                                                                         φρενάρισμα.
               έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης 110  είτε να χρησιμοποιηθεί κατά την επιτά-
               kW  1.4  TSI.  Σε  αυτήν  την  περίπτωση  χυνση,  προσφέροντας  καλύτερες  επι-
               ο  ηλεκτρικός  κινητήρας  βρίσκεται  με- δόσεις, είτε σε καθαρά ηλεκτρική λει-
               ταξύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης  τουργία του οχήματος, όταν κάτι τέτοιο

               και του κιβωτίου ταχυτήτων, οπότε συμ- είναι η προτίμηση του οδηγού. v



































                                                   15 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-05-10-20.indd   15                                                                    2/10/2020   12:32:25
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20