Page 16 - e-agora 05-10-20
P. 16
n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Nέο Audi Α3 Sportback 40 TFSI e
Το plug-in
υβριδικό Audi
A3 Sportback 40
TFSI e έρχεται
στην Ελλάδα
το τελευταίο
δίμηνο του
έτους με ακόμα
πιο προηγμένη
plug-in υβριδική
τεχνολογία που
εξασφαλίζει
μεγάλη
ηλεκτρική λεκτρική αυτονομία που φτάνει βενζινοκινητήρας αποδίδει 150 PS (110
αυτονομία για τα 78 χιλιόμετρα και ισχύς 204 PS kW) και αποδίδει ροπή άνω των 250 Nm
τις καθημερινές Η(150 kW)! Το νέο A3 Sportback στην περιοχή 1.550-3.500 σ.α.λ.. Το κι-
αστικές 40 TFSI e αποτελεί μία πολύ δυναμική νητήριο σύστημα συμπληρώνεται από
μετακινήσεις, προσθήκη στην ήδη πλούσια γκάμα του ένα μόνιμα διεγερμένο σύγχρονο ηλε-
μπαταρία νέου Audi A3. H plug-in υβριδική έκ- κτροκινητήρα με αυξημένη πυκνότη-
υψηλής τάσης δοση του επιτυχημένου μοντέλου κινεί- τα ισχύος, σε σύγκριση με τον προκά-
με μεγαλύτερη ται τοπικά χωρίς εκπομπές ρύπων, προ- τοχό του. Παράγει ροπή 330 Nm. Είναι
σφέρει σπορ οδηγική εμπειρία με υψηλή ενσωματωμένος στο 6-τάχυτο S tronic,
χωρητικότητα απόδοση και διαθέτει όλες τα χαρακτη- ωστόσο, είναι ακόμα ελαφρύτερος και
και ισχυρότερο ριστικά της νέας σειράς A3. Με το A3 πιο συμπαγής από τον αντίστοιχο στην
ηλεκτρο- Sportback 40 TFSI e η Audi συνεχίζει προηγούμενη γενιά. Συνδυαστικά, ο 1.4
κινητήρα. την επιθετική της προσέγγιση στην ηλε- TFSI και ο ηλεκτρικός κινητήρας παρέ-
κτροκίνηση. Οι plug-in υβριδικές εκδό- χουν απόδοση συστήματος 204 PS (150
σεις των A6, A7, A8, Q5 και Q7 έχουν kW). Στη μέγιστη ώθηση, η ροπή φτά-
ήδη λανσαριστεί. Το Audi A3 Sportback νει τα 350 Nm. Το premium hatchback
40 TFSI e υλοποιεί αυτή την τεχνολογία plug-in υβριδικό επιταχύνει 0-100 χλμ./
σε πιο compact αμαξώματα, κτίζοντας ώρα σε 7,6 δευτερόλεπτα με τελική τα-
στην παράδοση που δημιούργησε ο προ- χύτητα 227 χλμ./ώρα. Στον κύκλο NEDC,
κάτοχός του, το A3 Sportback e-tron. καταναλώνει 1,4-1,5 λίτρα / 100 χιλιόμε-
Ο γνωστός 1.4 TFSI χρησιμεύει ως κι- τρα, που αντιστοιχεί σε 30-34 γρμ. CO2 /
νητήρας εσωτερικής καύσης για το plug- χλμ. Η ισχύς μεταδίδεται στον μπροστινό
in υβριδικό μοντέλο. Ο τετρακύλινδρος άξονα. Το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συ-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 16
#e-agora-themata-05-10-20.indd 16 2/10/2020 12:32:25